Tips Sahabat Anti-Sosial

Eh!!!! macam kena diri sendiri je kikiki, Ani bukan Anti-Sosial, Ani cuma susah nak rapat dengan orang

Tapi dah rapat, layanlah korang haha

Begitulah, Mama Ani pun kata Ani rapat dengan orang yang nak berkawan @ yang memang nak rapat dengan Ani

Terima Kasih :D

Tips Sahabat Anti-Sosial


Tips Sahabat Anti Sosial


Dia bukanlah Anti- Sosial, dia suka gerak sendiri (haha, back up diri sendiri lagi). Orang kata kurang keyakinan diri (tak salah sebab kelemahan kita memang manusia lain yang nampak, kita kena betulkan) tapi untuk diri Ani,mama kata dekat Ani, Ani tiada perasaan huhu sadis!! haha

Tapi bila dah rapat, Ani taw korang pasti suka golongan sebegini hihi

Pendapat Ani, ada dua golongan Anti-Sosial ni sama ada betul-betul pemalu atau memang hati kering. Atau ada dua-dua dan memang nampaklah hehe

Sebenarnya Ani tertarik tulis ni sebab berkait dengan Ani mungkin dan Ani utarakan pendapat Ani, takpe kan hehe

Tipsnya Adalah :


  • Ajak Sahabat Keluar
Pendapat Ani : Golongan begini memang suka jalan sorang-sorang. Lantaklah apa pun, dia tahu apa dia nak, dia terus je hehe

Caranya : Mulakan bergaul dengan mereka, kadang-kadang ya betul takde perasaan. Jangan suka sendiri lagi-lagi perempuan bahaya taw sebenarnya huhu. Dekatkan diri mereka berdepan dengan orang ramai. Senyum dan bermuka manis :)

  • Buat Helah
Pendapat Ani : Helah tu berpada ye, kadang-kadang tak di layan pun, bersabarlah huhu

Caranya : Ajak keluar jangan bagitahu ke mana, contoh jom makan! tapi jangan bagitahu tempat. Pasti dia akan tanya hehe. Tapi ingat taw, jangan bawa tempat tak munasabah! Itu namanya nak kena pelangkung huhu

  • Jaga Penampilan
Pendapat Ani : Kadang-kadang mereka memang kurang bersosial sebab tu tak nak gaul dengan orang

Caranya : Kita sama-sama jaga penampilan, pakaian bersih, jadi diri sendiri, nanti jika dia rasa sesuai, dia sendiri akan berkawan dengan anda :)

Semoga Bermanfaat! :)


Daftar Ahli Shaklee Untuk Makan Sendiri Bagi Penjimatan Berganda


Anda berminat untuk menjadi Pengedar Shaklee?

Dengan keberkesanan produk dan kualiti yang terjamin, saya memerlukan Pengedar bagi setiap pelusuk negeri

Hubungi saya, Ani Haryani 014-7222642 jika berminat untuk menjadi Pengedar. Kehadiran Anda amat dialukan

Pengedar Sah Kuala Lumpur : Ani Haryani (Shaklee ID : 1073895)
sms/whatsapp : 014-7222642
fb@Instagram : LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895

"Do What You Love"


Comments

  1. saya pun suka bersendirian tetapi saya bukan anti-sosial

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Posisi Dalam Permainan Bola Jaring

Makna Lagu Mirai e Nyanyian Kiroro Dalam Bahasa Melayu

Makanan Yang Membantu Mempercepatkan Pengaliran Haid