Sunday 8 October 2023

Kenapa Saya Memilih Vitamin Shaklee?

Dalam banyak-banyak jenama vitamin, kenapa saya masih setia dengan Shaklee?

Tak ambil vitamin brand lain ke? 

Jom  baca sehingga habis :)

Kenapa Saya Memilih Vitamin Shaklee?

Kenapa Saya Memilih Vitamin Shaklee

Saya bermula dengan Shaklee untuk berbisnes maka atas sebab itu, saya berpeluang untuk belajar bersama Pakar Nutrisi Shaklee

Dan atas sebab itu juga, saya tahu keistimewaan Shaklee. 

Korang nak tahu tak? Shaklee adalah satu-satunya company vitamin yang ada Landmark Studies yang menunjukkan Vitamin Shaklee baik di ambil pada jangka masa pendek dan juga jangka masa panjang

Apakah itu Landmark Studies?


Landmark Studies Shaklee

Landmark Studies adalah Shaklee hire pihak ketiga yang tiada kepentingan langsung dengan Shaklee untuk kaji sama ada Shaklee baik di ambil pada jangka masa pendek dan juga jangka masa panjang. Apa-apa keputusan tetap di publish. Berani kan Shaklee? Hasilnya Shaklee baik di ambil pada jangka masa pendek dan juga jangka masa panjang.

Landmark Studies

Landmark Studies Shaklee
Landmark Studies Shaklee
Landmark Studies Shaklee

Semoga Bermanfaat!

Jom Jadi Ahli Shaklee Bersama Saya

Dengan keberkesanan dan kualiti produk yang terjamin, Saya Haryani memerlukan Pengedar bagi setiap pelusuk negeri.

Hubungi saya, Haryani 014-7222642 jika berminat untuk menjadi Pengedar Sah Shaklee. Kehadiran Anda amatlah di alukan.

Pengedar Sah Shaklee Gombak Setia/Taman Melati/Setapak/Kuala Lumpur : Haryani
sms/whatsapp : 014-7222642
fb : Pengedar Shaklee Taman Melati/Setapak-LuvHaryani
Tiktok/ig : LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895

No comments:

Post a Comment

Makanan Yang Mengandungi Magnesium

Magnesium sangat diperlukan pada tubuh manusia Magnesium ini adalah sejenis mineral yang dihasilkan tubuh semulajadi yang lebih kepada tulan...