Skip to main content

Posts

Showing posts from September, 2017

Ikhtiar Slip Disc Dengan Vivix

Tahu tak?
80% orang dewasa pernah mengalami sakit belakang sekurang-kurangnya sekali seumur hidup
Slip Disc adalah disc pada tulang belakang yang terbonjol atau tergelongsor keluar sampai ianya menekan urat saraf pada saraf tunjang Ikhtiar Slip Disc Dengan VivixTestimoni Slip Disc & Prolong Period sembuh dengan amalkan Vivix

Assalamualaikum wbt.
Saya Siti Roziana Bt Alias, berumur 33 tahun dan merupakan ibu kepada 3 orang cahaya mata. Saya seorang WAHM dan kini menetap di Puchong
Saya seorang yang agak aktif ketika di universiti dahulu. Bola jaring, kayak dan aktiviti rekreasi lasak menjadi pilihan ketika itu. Pendek kata..jatuh terseliuh, lebam dan injured dah jadi rutin saya. Akibatnya belakang mula sakit hingga ke tapak kaki.
Pernah juga saya pergi mengurut kerana kecederaan yang saya alami tetapi kerana tempat mengurut itu agak jauh dari Universiti itu sekali sahaja saya ke sana. Dan saya pendam sakit itu kononnya tak mahu terlalu memikirkannya dan berharap ia akan baik sendiri suat…

ESP & B Complex Ikhtiar Bantu Ani Untuk Bertenaga

Buat apa tu?
Ada yang tengah, berehat, bekerja senyumlah
Senyum memberi aura yang positif , kita tarik aura-aura positif je! ESP & B Complex Ikhtiar Bantu Ani Untuk Bertenaga nampak tak mana Ani? (tutup muka)
Kenal diri ani, ani sangat suka bergerak, mungkin boleh kata lasak, tak duduk diam
Kalau ani duduk diam maknanya adalah tu something wrong, tak sihat , bad mood, tidur hihi
Tapi, bila lasak sangat, memerlukan tenaga yang mencukupi, apa ani buat ikhtiar untuk bertenaga?
Ani ambil ESP & B Complex setiap hari.
Berbeza Hari Ani Ambil ESP Dan Tak Ani pernah cuba untuk tak ambil ESP, atau stock ESP dah habis kat rumah, lepak lu kaedahnya hihi, hari ani tak ambil ESP tulah hari yang ani cepat penat, tenaga tak sampai ke paras sepatutnya..kita sendiri tahu badan kita kan. Aktif kita bagaimana
Plus kalau ambil ESP, perut ani akan berbunyi tepat pada masa kriuk kriek, tanda makan.
Tapi, kalau tak ambil ESP, ani boleh skip je waktu makan atau tangguhkan dalam beberapa jam lamanya, sungguh tak …

10 Panduan Untuk Ibu Bapa Bagi Keselamatan Anak

Sebagai Ibu Bapa, menjadi tanggungjawab untuk memastikan keselamatan anak berada pada tahap terbaik.
Kes jenayah, penculikan semakin manjadi-jadi
Panduan sebagai langkah berjaga-jaga 10 Panduan Untuk Ibu Bapa Bagi Keselamatan Anak
Ibu bapa perlu memberitahu anak-anak perancangan dengan tepat. Destinasi dan tujuan kepada anak-anak mengenai destinasi yang bakal dikunjung. Contoh, pusat membeli belah tujuan untuk membeli pakaian seragam sekolahPastikan anak-anak dikenakan pakaian yang mudah dikenali sebagai contoh baju yang bewarna terang untuk mudah dikenal pasti terutamanya ditempat awamKanak-kanak pada usia awal atau sebelum persekolahan kerap menghadapi masalah untuk ingat nombor telefon ibu bapa kan? lagi alamat rumah mereka sendiri. Biasakan kanak-kanak membawa kad nama ibu bapa yang lengkap dengan nombor untuk dihubungi jika berlaku sebarang kemungkinan yang tidak diinginiIbu bapa perlu memastikan anak mereka tidak lari daripada perhatian mereka ketika berada di tempat awam, terutama…

15 Kecuaian Ibu Bapa & Masyarakat Terhadap Anak

Tiada siapa yang boleh menjangkakan sesuatu perkara buruk yang akan berlaku kepada diri, anak dan keluarga.
Malah,ada yang bersikap berlepas tangan sehinggalah perkara itu benar terjadi kepada mereka
Kecuaian boleh membawa sesuatu yang tidak diingini berlaku

15 Kecuaian Ibu Bapa & Masyarakat Terhadap Anak   Lambat ambil anakAdakalanya ibu atau bapa selalu terlambat mengambil anak daripada sekolah sehingga anak-anak menunggu di luar pintu pagar sekolah. Hal ini tidak patut berlaku kerana bahaya sangat terdedah Tidak peduli anakMelebihkan kerja daripada anak. Sanggup membiarkan anak menunggu lama di sekolah gara-gara menyiapkan kerja terlebih dahulu Biarkan anak main seorang diriDi padang permainan, ada segelintir ibu bapa yang sanggup membenarkan anak-anak bermain seorang diri tanpa ditemani sesiapa Buat tidak tahuBukan tidak takut atau tidak peka dengan isu semasa, tetapi ada ibu bapa yang beranggapan kes penculikan mungkin tidak akan berlaku kepada mereka. Namun, tiada siapa yang boleh …

10 Langkah Kehamilan Sihat

Waktu kehamilan sangat penting untuk ibu dan juga bayi
Emosi dan kesihatan sangat dititik beratkan
Biar sepanjang proses kehamilan Ibu dan bayi dalam keadaan yang terbaik 10 Langkah Kehamilan Secara Sihat
Berhati-hati dengan beberapa makanan biasaBeberapa jenis keju lembut, daging kurang masak atau mentah dan telur dengan kuning berair tidak sesuai dimakan oleh wanita hamil Kerap bergerakSenaman yang kerap boleh membantu anda menghadapi tuntutan fizikal dan emosi kehamilan. Berenang dan kelas aqua natal antara pilihan terbaik Kurangkan atau berhenti minum kafeinMinum tidaak lebih daripada 200mg kafein dalam sehari iaitu secawan kopi, empat cawan teh sahaja Makan banyak buah-buahan dan sayur-sayuranPakar pemakanan mengesyorkan ibu hamil makan 5 hidangan buah-buahan dan sayur-sayuran setiap hari Pastikan Ibu hamil cukup hidrat di tempat kerjaSimpan segelas besar atau sebotol air kosong disisi dan isi semula dengan kerap Sediakan makanan ringan yang sihatSediakan snek sihat seperti aprikot kerin…

Promosi September Shaklee 2017

Jeng jeng jeng
Apa promosi untuk bulan ni?
Jadi ahli juga menarik! :) Promosi September Shaklee 2017
Beli Radiant Set dapat Voucher RM 60. Nanti boleh guna untuk pembelian berikutnya , untuk jadi Ahli lah kan! Harga ahli, dapat sekali voucher RM60
Promosi dilanjutkan. Daftar Ahli beserta pembelian 100 UV layak untuk beli item di atas. :) Kelebihan The Radiant 4ESP Shaklee
* Memudarkan & menghilangkan parut * Diet yang mengenyangkan * Kawal kolesterol * Milkbooster * Bantu memberi tenaga * Kulit Cantik, Halus & Gebu
Vitamin C 
* Merangsang pembentukan kolagen * Memperbaiki sistem pendarahan seperti gusi berdarah dan lebam * Membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman * Membantu mengurangkan kolesterol dan tekanan darah * Membantu meningkatkan sistem imun * Membantu memperbaiki masalah insomnia, stress * Membantu mengurangkan simptom flu dan selsema * Membantu mencerahkan kulit, melambatkan penuaan * Membina sel darah merah sihat untuk penyerapan zat besi baik
GLA Complex
* Membantu dan meng…