Ikhtiar Slip Disc Dengan Vivix

Tahu tak?

80% orang dewasa pernah mengalami sakit belakang sekurang-kurangnya sekali seumur hidup

Slip Disc adalah disc pada tulang belakang yang terbonjol atau tergelongsor keluar sampai ianya menekan urat saraf pada saraf tunjang

Ikhtiar Slip Disc Dengan Vivix

Testimoni Slip Disc & Prolong Period sembuh dengan amalkan Vivix

Ikhtiar Slip Disc Dengan Vivix Shaklee

Assalamualaikum wbt.

Saya Siti Roziana Bt Alias, berumur 33 tahun dan merupakan ibu kepada 3 orang cahaya mata. Saya seorang WAHM dan kini menetap di Puchong

Saya seorang yang agak aktif ketika di universiti dahulu. Bola jaring, kayak dan aktiviti rekreasi lasak menjadi pilihan ketika itu. Pendek kata..jatuh terseliuh, lebam dan injured dah jadi rutin saya. Akibatnya belakang mula sakit hingga ke tapak kaki.

Pernah juga saya pergi mengurut kerana kecederaan yang saya alami tetapi kerana tempat mengurut itu agak jauh dari Universiti itu sekali sahaja saya ke sana. Dan saya pendam sakit itu kononnya tak mahu terlalu memikirkannya dan berharap ia akan baik sendiri suatu hari nanti.

Tuntutan kerjaya saya sebagai Jurutera Rangkaian memerlukan saya banyak keluar pejabat dan pergi ke tempat pelanggan kami. Oleh kerana kerja saya melibatkan pemasangan kabel, perkakasan IT dan compuer, makanya kebanyakan barang itu saya angkat angkat sendiri selagi terdaya. Tanpa saya sedari, sakit itu datang semula. Paling ketara dibahagian belakang hinggalah ke tapak kaki. Berdenyut-denyut dan sungguh menyakitkan.

Jadi apabila saya mula rasa sakit..saya akan makan kan ubat tahan sakit yang diberikan doktor. Memang lega..namun ia hanya berkesan untuk sementara waktu

Hendak dijadikan cerita, pada tahun 2013, sakit belakang saya menjadi amat kronik. Sakit hingga saya berjalan mengengkang ke hospital kerana terasa amat perit dibahagian pinggang, punggung dan kaki saya

Suami cadangkan saya refer terus ke pakar Ortopedik kerana keadaan saya yang amat merisaukan nya. Bila sesi soal jawab dengan pakar..pakar menegur saya kerana membiarkan masalah belakang saya yang berlarutan tidak dirawat sehingga 9 tahun lamanya. Pelik juga katanya saya boleh tahan sakit sebegitu..huhuhu..

Beliau menjalankan beberapa ujian dan hasil dari ujian MRI mendapati tulang L4 saya telah terkeluar sedikit atau dalam istilahnya Slip Disc. Kata doctor itulah yang menjadi punca kepada sakit belakang saya selama ini dan ia masih belum di tahap kritikal

Saya ditahan wad selama seminggu dan menjalani beberapa sesi fisioterapi dan ia mendatangkan sedikit kelegaan. Namun kata doctor saya tidak boleh terlalu lasak dan mengangkat benda berat kerana masalah slip disc saya itu. Sedih mendengarnya kerana saya sedar sebagai seorang pekerja/ ibu pasti banyak perkara yang akan terbatas nanti.

Disebabkan tuntutan kerja yang agak sibuk ketika itu saya tidak menumpukan proses penyembuhan fisioterapi yang telah dijadualkan doctor, namun saya cuba ikhtiar dengan cara lain yang saya rasa fleksibel dengan diri saya.

Saya bertanyakan kepada rakan dan juga mencari di Internet. Saya lihat ramai orang bercerita tentang khasiat Vivix yang telah membantu ramai pesakit kronik untuk kembali sihat. Jadi tanpa berlengah lagi, tanpa berkira-kira berapa harga sebotol Vivix itu saya terus membeli sebotol Vivix dan juga GLA (Saya consume serentak dengan Vivix kerana saya turut mengalami masalah prolong period)

Awal ambilan saya kena healing crisis yang teruk juga, pening kepala, tak sedap badan, rasa nak demam, tapi saya tabahkan hati juga untuk habiskan sebotol.

Perubahan yang mula-mula saya rasai, apabila Prolong Period saya yang tak berhenti selama 6 bulan (dimana seiring dengan sakit slip disc) berhenti serta merta. (Prolong period ini tidak tahu apa puncanya kerana saya disahkan tiada cyst dan fibroid oleh Doctor O&G)

Perubahan ini turut disedari oleh suami. Katanya saya nampak sihat berbanding dulu dan tidak lagi mengadu sakit belakang setiap malam

Dan syukur pada anugerah yang tak terhingga dariNya yang saya hamil anak kami yang ketiga. Saya alahan diawal kehamilan namun tiada sakit pinggang/belakang yang teruk seperti dua kali kehamilan sebelum ini. Dengan asbab Vivix dan GLA, slip disc dan prolong period saya sembuh. Badan saya sihat dan segar..malah sentiasa bertenaga. Terima kasih ALLAH, terima kasih Vivix kerana kembalikan semula nikmat sihat pada diri saya. 

Vivix

Vivix sel yang tidak sihat diganti dengan sel yang baru dan bukannya sel yang rosak.

4 Cara Vivix Bertindak

Semoga Bermanfaat! :)

Anda Berminat Dengan Vivix Shaklee?

Klik Di Sini Untuk Pesan Sekarang
ATAU
Daftar Ahli Shaklee Untuk Makan Sendiri Bagi Penjimatan Berganda
Dengan keberkesanan produk dan kualiti yang terjamin, Saya memerlukan Pengedar bagi setiap pelusuk negeri.

Hubungi saya, Ani Haryani 014-7222642 jika berminat untuk menjadi Pengedar. Kehadiran Anda amatlah dialukan

Pengedar Shaklee Kuala Lumpur : Ani Haryani
sms/whatsapp : 014-7222642
fb@Instagram : LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895

"Do What You Love"

ESP & B Complex Ikhtiar Bantu Ani Untuk Bertenaga

Buat apa tu?

Ada yang tengah, berehat, bekerja senyumlah

Senyum memberi aura yang positif , kita tarik aura-aura positif je!

ESP & B Complex Ikhtiar Bantu Ani Untuk Bertenaga

ESP & B Complex Ikhtiar Bantu Ani Bertenaga
nampak tak mana Ani? (tutup muka)

Kenal diri ani, ani sangat suka bergerak, mungkin boleh kata lasak, tak duduk diam

Kalau ani duduk diam maknanya adalah tu something wrong, tak sihat , bad mood, tidur hihi

Tapi, bila lasak sangat, memerlukan tenaga yang mencukupi, apa ani buat ikhtiar untuk bertenaga?

Ani ambil ESP & B Complex setiap hari.

Berbeza Hari Ani Ambil ESP Dan Tak 

Ani pernah cuba untuk tak ambil ESP, atau stock ESP dah habis kat rumah, lepak lu kaedahnya hihi, hari ani tak ambil ESP tulah hari yang ani cepat penat, tenaga tak sampai ke paras sepatutnya..kita sendiri tahu badan kita kan. Aktif kita bagaimana

Plus kalau ambil ESP, perut ani akan berbunyi tepat pada masa kriuk kriek, tanda makan.

Tapi, kalau tak ambil ESP, ani boleh skip je waktu makan atau tangguhkan dalam beberapa jam lamanya, sungguh tak baik untuk tubuh buat begitu. Badan dah lah satu ni je kan! Inilah yang nak guna dari dulu, kini dan akan datang ~ngee

Kelebihan ESP Shaklee

ESP Shaklee Non Gmo (Soya yang tidak di ubah genetiknya. Satu yang perlu tahu, Shaklee hanya guna protein soya non GMO yang disahkan melalui Identity Preservation Program. Program ni memastikan soya yang digunakan oleh Shaklee adalah dipantau dengan ketat dan dikawal sejak mula ditanam, dituai sehinggalah diproses.

B-Complex bantu ani bertenaga

Bila ani penat sangat, ani akan diam huhu. Masa ni sangat baik untuk ani ambil B Complex sebiji sebab ianya membantu tukarkan makanan jadi tenaga dan kurangkan stress

Memang pun, ambil B Complex, minum air rehat sekejap, insyaa ALLAH akan rasa bertenaga dan berbeza sedikit, izinNYA

Sometimes ada yang drive jauh, balik penat kan! Ambil B Complex Shaklee

B Complex Shaklee

Ini pilihan ani untuk bantu beri tenaga, Alhamdulillah, ani sangat puas hati dan ani sukakannya!

Semoga Bermanfaat! :)

Anda Berminat Dengan ESP & B Complex Shaklee?


Klik Di Sini Untuk Pesan Sekarang

ATAU

Daftar Ahli Shaklee Untuk Makan Sendiri Bagi Penjimatan Berganda

Dengan keberkesanan produk dan kualiti yang terjamin, Saya memerlukan Pengedar bagi setiap pelusuk negeri.

Hubungi saya, Ani Haryani 014-7222642 jika berminat untuk menjadi Pengedar. Kehadiran Anda amatlah dialukan.

Pengedar Shaklee Kuala Lumpur : Ani Haryani
sms/whatsapp : 014-7222642
fb@Instagram : LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895

"Do What You Love"

10 Panduan Untuk Ibu Bapa Bagi Keselamatan Anak

Sebagai Ibu Bapa, menjadi tanggungjawab untuk memastikan keselamatan anak berada pada tahap terbaik.

Kes jenayah, penculikan semakin manjadi-jadi

Panduan sebagai langkah berjaga-jaga

10 Panduan Untuk Ibu Bapa Bagi Keselamatan Anak

10 Panduan Untuk Ibu Bapa Bagi Keselamatan Anak

  • Ibu bapa perlu memberitahu anak-anak perancangan dengan tepat. Destinasi dan tujuan kepada anak-anak mengenai destinasi yang bakal dikunjung. Contoh, pusat membeli belah tujuan untuk membeli pakaian seragam sekolah
  • Pastikan anak-anak dikenakan pakaian yang mudah dikenali sebagai contoh baju yang bewarna terang untuk mudah dikenal pasti terutamanya ditempat awam
  • Kanak-kanak pada usia awal atau sebelum persekolahan kerap menghadapi masalah untuk ingat nombor telefon ibu bapa kan? lagi alamat rumah mereka sendiri. Biasakan kanak-kanak membawa kad nama ibu bapa yang lengkap dengan nombor untuk dihubungi jika berlaku sebarang kemungkinan yang tidak diingini
  • Ibu bapa perlu memastikan anak mereka tidak lari daripada perhatian mereka ketika berada di tempat awam, terutama sekali di pasar malam, pasar raya dan pusat beli belah. Kebanyakan kes kehilangan anak adalah apabila berada di lokasi yang sibuk, terutama sekali ketika jualan murah 
  • Ibu bapa perlu memikul tanggungjawab untuk menjaga keselamatan anak kecil mereka tidak kira di mana mereka berada
  • Ibu bapa perlu mengajar anak mereka serba sedikit tentang pendidikan seks, iaitu bahagian aurat badan mereka yang tidak boleh disentuh oleh orang lain. Ibu bapa perlu mendidik anak-anak untuk menolak walaupun diberi gula-gula yang enak
  • Pastikan anak tidak berseorangan sama ada dirumah atau di luar rumah
  • Ibu bapa atau penjaga perlu sentiasa membawa sekurang-kurangnya gambar terbaru kanak-kanak bersaiz pasport, mungkin boleh disimpan di dalam dompet ayah atau beg tangan ibu. Gambar sebenarnya memudahkan dan mempercepatkan pihak berkuasa dan orang awam di tempat kejadian untuk mengecam kanak-kanak 
  • Ibu bapa atau penjaga perlu sentiasa mengingatkan kanak-kanak untuk berjumpa terus dengan pihak berkuasa seperti pengawal keselamatan atau pihak polis jika terpisah dari keluarga atau tersesat
  • Kanak-kanak jangan ditakutkan dengan pihak berkuasa polis umpamanya. Kanak-kanak perlu diberitahu bahawa polis akan menolong jika berlaku situasi kecemasan atau kemalangan

Tips Urus Anak Sambil Berbusiness Online



Semoga Bermanfaat! :)


Daftar Ahli Shaklee Untuk Makan Sendiri Bagi Penjimatan Berganda

Dengan keberkesanan produk dan kualiti yang terjamin, Saya memerlukan Pengedar bagi setiap pelusuk negeri.

Hubungi saya, Ani Haryani 014-7222642 jika berminat untuk menjadi Pengedar. Kehadiran Anda amatlah dialukan.

Pengedar Shaklee Kuala Lumpur : Ani Haryani
sms/whatsapp : 014-7222642
fb@Instagram : LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895

"Do What You Love"

15 Kecuaian Ibu Bapa & Masyarakat Terhadap Anak

Tiada siapa yang boleh menjangkakan sesuatu perkara buruk yang akan berlaku kepada diri, anak dan keluarga.

Malah,ada yang bersikap berlepas tangan sehinggalah perkara itu benar terjadi kepada mereka

Kecuaian boleh membawa sesuatu yang tidak diingini berlaku

15 Kecuaian Ibu Bapa & Masyarakat Terhadap Anak  

15 Kecuaian Ibu Bapa & Masyarakat Terhadap Anak       
  • Lambat ambil anak
Adakalanya ibu atau bapa selalu terlambat mengambil anak daripada sekolah sehingga anak-anak menunggu di luar pintu pagar sekolah. Hal ini tidak patut berlaku kerana bahaya sangat terdedah
  • Tidak peduli anak
Melebihkan kerja daripada anak. Sanggup membiarkan anak menunggu lama di sekolah gara-gara menyiapkan kerja terlebih dahulu
  • Biarkan anak main seorang diri
Di padang permainan, ada segelintir ibu bapa yang sanggup membenarkan anak-anak bermain seorang diri tanpa ditemani sesiapa
  • Buat tidak tahu
Bukan tidak takut atau tidak peka dengan isu semasa, tetapi ada ibu bapa yang beranggapan kes penculikan mungkin tidak akan berlaku kepada mereka. Namun, tiada siapa yang boleh beri jaminan
  • Tidak mengenali rakan
Ibu bapa tidak mengambil satu langkah atau tidak pernah untuk mengenal rakan-rakan anak mereka atau dengan siapa anak mereka berkawan. Adalah lebih baik untuk mereka ambil tahu  siapa ibu bapanya dan butiran keluarga jika perlu
  • Kurang informasi
Ada ibu bapa langsung tidak pernah mengingatkan anak-anak mereka tentang bahayanya kes penculikan. Memberi informasi yang sepatutnya kepada anak-anak adalah sangat perlu!
  • Ciri-ciri keselamatan
Mengunci pintu dan pagar rumah sentiasa adalah perkara penting untuk setiap rumah. Penting mengingatkan anak-anak tentang bahaya keluar dan masuk rumah. Mungkin ada perlu memasang kamera atau kamera litar tutup sebagai ciri keselamatan
  • Tidak kenal pemandu van
Pemandu van sekolah anak-anak adalah perkara penting untuk anda ketahui siapa dan dimana pejabatnya. Mungkin sekurang-kurangnya perlu mengenal keluarganya. Itu perlu!
  • Pantau anak
Pantaulah setiap pergerakan anak. Jika disekolah, kelas tambahan atau sebagainya, berusaha untuk telefon anak untuk mengetahui akan perkembangannya. Siapa tahu kelas tambahannya dibatalkan pada hari tersebut dan dia masih tidak pulang
  • Biar anak bebas berkawan
Bukan tidak boleh membiarkan anak berkawan bebas, namun perlu ambil tahu dengan siapa anak anda berkawan. Kenali siapa dia dan keluarganya
  • Lepaskan anak main
Jangan lepaskan anak bermain sendirian. Apabila anak meminta untuk bermain, temanilah dia atau jika anda tidak mampu menemaninya, minta sahaja dia bermain dalam rumah
  • Tidak kenal anak jiran
Masyarakat harus lebih bertanggungjawab. Sekurang-kurangnya kenal anak-anak jiran supaya jika terjadi apa-apa, anda boleh membantu. Itu sudah memadai
  • Prihatin sekeliling
Ibu bapa dan masyarakat harus prihatin dengan sekeliling. Mungkin kawasan kejiranan anda sunyi atau juga dipenuhi dengan warga asing yang pastinya mengundang sedikit bahaya kepada anak-anak. Awas!
  • Lambat bertindak
Ada sesetengah jiran yang melihat kes mencurigakan tetapi lambat untuk bertindak sama ada dengan menelefon polis atau meminta pertolongan daripada orang terdekat
  • Fokus gajet
Ada ibu bapa terlalu fokus pada gajet ketika menemani anak bermain. Ini salah sama sekali. Cubalah ambil masa anda bersamanya dan pantau setiap pergerakannya.                                                                          

Video Anak Kurus Kering, Selalu Sakit Di Taska?



Semoga Bermanfaat! :)

Anda Berminat Dengan Vitamin Untuk Anak?

Klik Di Sini Untuk Pesan Sekarang

ATAU

Daftar Ahli Shaklee Untuk Makan Sendiri Bagi Penjimatan Berganda

Dengan keberkesanan produk dan kualiti yang terjamin, Saya memerlukan Pengedar bagi setiap pelusuk negeri

Hubungi saya, Ani Haryani 014-7222642 jika berminat untuk menjadi Pengedar. Kehadiran Anda amatlah dialukan

Pengedar Shaklee Kuala Lumpur : Ani Haryani
sms/whatsapp : 014-7222642
fb@Instagram : LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895

"Do What You Love"

10 Langkah Kehamilan Sihat

Waktu kehamilan sangat penting untuk ibu dan juga bayi

Emosi dan kesihatan sangat dititik beratkan

Biar sepanjang proses kehamilan Ibu dan bayi dalam keadaan yang terbaik

10 Langkah Kehamilan Secara Sihat

10 Langkah Kehamilan Secara Sihat

  • Berhati-hati dengan beberapa makanan biasa
Beberapa jenis keju lembut, daging kurang masak atau mentah dan telur dengan kuning berair tidak sesuai dimakan oleh wanita hamil
  • Kerap bergerak
Senaman yang kerap boleh membantu anda menghadapi tuntutan fizikal dan emosi kehamilan. Berenang dan kelas aqua natal antara pilihan terbaik
  • Kurangkan atau berhenti minum kafein
Minum tidaak lebih daripada 200mg kafein dalam sehari iaitu secawan kopi, empat cawan teh sahaja
  • Makan banyak buah-buahan dan sayur-sayuran
Pakar pemakanan mengesyorkan ibu hamil makan 5 hidangan buah-buahan dan sayur-sayuran setiap hari
  • Pastikan Ibu hamil cukup hidrat di tempat kerja
Simpan segelas besar atau sebotol air kosong disisi dan isi semula dengan kerap
  • Sediakan makanan ringan yang sihat
Sediakan snek sihat seperti aprikot kering, badam, buah-buahan segar dan coklat bijirin di tempat kerja

trimester pertama : banyakkan makan lobak dan kacang walnut kerana mempunyai kandungan Vitamin A, Vitamin E dan serat yang penting

trimester kedua : banyakkan makan badam dan oat kerana ia akan membekalkan kalsium dan magnesium kepada anda
  • Dapatkan tidur yang cukup
Keselesaan di katil boleh menjadi salah satu cabaran besar yang anda hadapi semasa mengandung. Cuba baring disebelah kanan anda, dan guna bantal tambahan jika anda perlukannya
  • Ambil asid folik sebagai makanan tambahan
Anda perlukan supplemen yang secukupnya untuk bayi pada 3 bulan pertama kehamilan
  • Kurangkan tekanan
Semasa rehat tengahari, cuba lelapkan mata seketika atau hanya mengambil masa yang singkat untuk berjalan kaki
  • Berhenti minum minuman alkohol
Cuba minum minuman bebas alkohol seperti jus epal atau jus buah-buahan

Ibu Hamil Kuat Boleh Naik Flight & Panjat Candi Borobudur. Fuyuhh!

Set Ibu Hamil Shaklee

  • ESP (Protein)
ESP untuk Ibu Hamil

Memberikan tenaga berpanjangan, kulit ibu cantik, gebu dan licin, kulit bayi mulus, gebu dan bersih
  • B Complex (Asid Folic)
B Complex Untuk Ibu Hamil

Melindungi bayi dari kecacatan saraf tunjang 
  • Vitalea
Vitalea untuk Ibu Hamil

Mengelakkan masalah anemia dan kekurangan sel darah merah juga mengurangkan risiko bayi pramatang dan masalah bayi kurang berat badan
  • Vitamin C
Vitamin C untuk Ibu Hamil

Mengurangkan risiko terkena demam atau selesema
  • Ostematrix
Ostematrix Untuk Ibu Hamil

Membantu pertumbuhan tulang dan gigi yang sihat bagi ibu dan bayi juga mengelakkan kekejangan
  • Omega Guard
Omega Guard Untuk Ibu Hamil

Membantu perkembangan bayi

Semoga Bermanfaat! :)


Anda Berminat Dengan Set Kehamilan Shaklee?

Klik Di Sini Untuk Pesan Sekarang

ATAU

Daftar Ahli Shaklee Untuk Makan Sendiri Bagi Penjimatan Berganda

Dengan keberkesanan produk dan kualiti yang terjamin, Saya memerlukan Pengedar bagi setiap pelusuk negeri

Hubungi saya, Ani Haryani 014-7222642 jika berminat untuk menjadi Pengedar. Kehadiran Anda amatlah dialukan.

Pengedar Shaklee Kuala Lumpur : Ani Haryani
sms/whatsapp : 014-7222642
fb@instagram : LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895

"Do What You Love"

Promosi September Shaklee 2017

Jeng jeng jeng

Apa promosi untuk bulan ni?

Jadi ahli juga menarik! :)

Promosi September Shaklee 2017

The Radiant 4 Shaklee

Beli Radiant Set dapat Voucher RM 60. Nanti boleh guna untuk pembelian berikutnya , untuk jadi Ahli lah kan! Harga ahli, dapat sekali voucher RM60

Promosi PWP jadi Ahli Shaklee
Promosi dilanjutkan. Daftar Ahli beserta pembelian 100 UV layak untuk beli item di atas. :)

Kelebihan The Radiant 4

  • ESP Shaklee
ESP Shaklee

* Memudarkan & menghilangkan parut
* Diet yang mengenyangkan
* Kawal kolesterol
* Milkbooster
* Bantu memberi tenaga
* Kulit Cantik, Halus & Gebu

  • Vitamin C 
Vitamin C Shaklee

* Merangsang pembentukan kolagen
* Memperbaiki sistem pendarahan seperti gusi berdarah dan lebam
* Membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman
* Membantu mengurangkan kolesterol dan tekanan darah
* Membantu meningkatkan sistem imun
* Membantu memperbaiki masalah insomnia, stress
* Membantu mengurangkan simptom flu dan selsema
* Membantu mencerahkan kulit, melambatkan penuaan
* Membina sel darah merah sihat untuk penyerapan zat besi baik

  • GLA Complex
GLA Complex Shaklee

* Membantu dan mengawal kitaran haid
* Melegakan simptom PMS
* Membantu meningkatkan kesuburan
* Menguatkan kuku dan rambut
* Menjadikan kulit lebih sihat dan berseri
* Memperbaiki keadaan menopause 
* Mengawal kolesterol

  • Shaklee Collagen Powder
Shaklee Collagen Powder

* Antipenuaan, mengecilkan liang-liang pori yang kelihatan , mengurangkan kedutan dan garis-garis halus
* Menjadikan kulit lebih tegang, ajal dan lembut
* Menyokong kesihatan sendi dan kekuatan tulang
* Mengimbangkan kulit bagi mengurangkan rasa kering dan gatal pada muka
* Mengurangkan pigmentasi, jeragat dan kulit tidak sekata
* Membantu menegang dan menganjalkan payudara
* Menjadikan rambut lebih sihat, tidak mudah gugur dan bercabang , tebal dan bersinar

Semoga Bermanfaat! :)

Anda Berminat Dengan Radiant 4 Shaklee?

Klik Di Sini Untuk Pesan Sekarang

ATAU

Daftar Ahli Shaklee Untuk Makan Sendiri Bagi Penjimatan Berganda

Dengan keberkesanan produk dan kualiti yang terjamin, Saya memerlukan Pengedar bagi setiap pelusuk negeri.

Hubungi saya, Ani Haryani 014-7222642 jika berminat untuk menjadi Pengedar Shaklee. Kehadiran Anda amatlah dialukan.

Pengedar Shaklee Kuala Lumpur : Ani Haryani
sms/whatsapp : 014-7222642
fb@Instagram : LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895

"Do What You Love"

Jangkitan pada luka bersalin, Jangan pandang remeh!

Berpantang selepas bersalin antara amalan sinonim di kalangan masyarakat kita. Ada yang masih berpegang teguh dan percaya kepada kepent...