Wednesday, 9 November 2016

Detox Hanya Untuk Kurus? Benarkah?

Umumnya, orang selalu  kaitkan detox ni untuk kurus

Sampaikan, ratanya kita faham, ala yang nak kurus je buat detox!

Orang lain tak payah pun takpe!

Detox Hanya Untuk Kurus? Benarkah?

Detox Hanya Untuk Kurus
Untuk memahami, fahamkan dulu apa itu Detox?

Detox ni sebenarnya nak membersihkan, nak cuci dalaman kita bagi bersih. Bila dah bersih badan, in syaa Allah badan rasa lagi cergas, bertenaga, kulit makin cantik, kurus yeay! takde lagi craving benda-benda manis, boleh naik berat badan (kes macam ani) dan ia juga ikhtiar untuk hamil. In syaa Allah 

Penting ke buat Detox ni?


Haruslah, nak dapatkan seperti apa yang ani tulis di atas mestilah kena detox :)

So, kenapa detox sebab :
  • Singkirkan logam berat terutama plumbum dan merkuri dari badan
  • Suci dan bersihkan organ dalaman dari bahan toksik especially ginjal, hati, otak
  • Perkuatkan bakteria baik dalam usus
  • Recharge sistem imun
  • Buang parasit

Ani buat ke detox?


Ok, benda yang perlu anda faham adalah detox ni ada pelbagai, di antaranya adalah :

* Detox Logam
* Detox Parasit
* Detox Usus
* Detox Hati
* Detox Seluruh Badan

Ani pernah buat Detox Parasit untuk kesihatan, tak lesu, letih, yang craving cuba buat detox parasit ni 

Bila buat detox perlu bersabar taw dan konsisten! Detox parasit ada masa terbaik dan caranya. nak tahu, contact ani , in syaa Allah ani guide :)

Itulah.. sebenarnya badan ni entah apa yang di ternak nya kan. Alhamdulillah, ani dah buat :)

Kelebihan Detox


1. Menurunkan berat badan

2. Mengawal selera makan

3. Mencantikkan kulit

4. Jadikan nafas lebih segar

5. Fikiran lebih fokus

6. Kurangkan alergi

7. Cantikkan rambut

8. Bantu lambatkan proses penuaan

9. Jadikan tubuh lebih sihat

10.Baiki kehidupan

Set Detox Shaklee

Set Detox Shaklee

  • Peppermint Ginger Plus
Detox Usus.Membantu dalam melegakan ketidakselesaan perut, buang angin serta membantu penghadaman juga mencuci usus

  • Herb-Lax
Detox Usus.Membantu pembersihan najis yang tersekat serta membantu di dalam mengatasi masalah sembelit.

  • DTX Complex
Detox Hati, Ia bertindak sebagai penapis toksin dalam badan serta membantu menyingkirkan racun juga bahan toksin yang berkumpul didalam hati. DTX menggalakkan fungsi hati yang sihat.

  • Alfalfa Complex
Detox Seluruh Tubuh. Alfalfa Complex sumber makanan yang sangat beralkali dan bertindak menuetralkan darah yang berasid.

  • Vivix
Detox Sel. Vivix membantu meningkatkan tahap tenaga di dalam sel badan dan melancarkan peredaran darah.

Bila kita buat detox untuk tubuh, kita mesti buat Detox Jiwa serentak. Detox Jiwa bantu jadikan Detox Tubuh Badan lebih efisien dan lebih bagus. Jom! 

Pembelian bersama dengan Ani disertakan cara pengambilan vitamin, guide juga consultation In syaa Allah :)

Semoga Bermanfaat! :)


Anda Berminat Dengan Set Detox Shaklee?


Klik Di Sini Untuk Pesan Sekarang

ATAU

Daftar Ahli Shaklee Untuk Makan Sendiri Bagi Penjimatan Berganda

Anda Berminat Untuk Menjadi Pengedar Shaklee?

Dengan keberkesanan produk dan kualiti yang terjamin, Saya memerlukan Pengedar bagi setiap pelusuk negeri.

Hubungi saya, Ani Haryani 014-7222642 jika berminat untuk menjadi Pengedar. Kehadiran Anda amat dialukan :)

Pengedar Shaklee Kuala Lumpur : Ani Haryani
sms/whatsapp : 014-7222642
fb@Instagram : LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895

"Do What You Love"

No comments:

Post a Comment

Penjimatan Pembelian Vivix Bulan 12/2017

Bulan 12 ni promo Vivix Tapi bagaimana penjimatan pembelian Vivix boleh berlaku? Begini caranya :) Penjimatan Pembelian Vivix ...