Cara Ani Hilangkan Sakit Gigi Sebelum Kena Operate

Sakit Gigi jangan buat main taw!

Kang tak kena gaya, mendapat kang orang sekeliling hee sabar, bawa istighfar

Sakit tu kan tanda Allah sayang :)

Cara Ani Hilangkan Sakit Gigi Sebelum Kena Operate


Cara Ani Hilangkan Sakit Gigi Sebelum Kena Operate

Ani nak cerita ni bukan sakit gigi yang biasa taw, ani nak cerita tentang sakit gigi yang perlu jumpa doktor pakar dan operate. huhu ani kena operate gigi? kenangan sungguh huhu

Ok, Ani ada gigi geraham yang keadaannya baring tapi kat dalam, tak keluar pun, ko boleh bayang, macam mana Doktor nak korek tu, huhu. Ani pergi klinik gigi,  Doktor refer pada Doktor Pakar Pergigian operate lah kan, tak silap ani nak ngedate untuk operate tu ambil masa dalam 3 hari (kalau ani tak silap). Sebelum tahu kena operate tu mestilah ada scan xray gigi bagaikan.

Bayangkan dalam masa 3 hari tu macam mana haryani tahan sakit nya hee, ok, jujur ani ambil Vivix. Yelah, ani dapat rasa gigi ani berlawan-lawan nak tempat duduk aka tempat tinggal heee (sebab satu dalam tu yang tak keluar berbaring huhu) seram kan..

Alhamdulillah, hari pertama ambil Vivix sementara tunggu tarikh operate tu memang takde selera nak makan, tapi esoknya ambil lagi Vivix, dalam tengah hari dah boleh rasa nak makan, makan lah macam biasa, selera taw! :) Alhamdulillah tak sakit, terus kanlah sampai esoknya nak operate
Lepas operate, ani continue ambil Vivix, bila rasa perlu ambil ubat Doktor ,baru ani ambil, selebihnya ani ambil vivix untuk bantu ikhtiar penyembuhan.

Kawan Sakit Gigi!


Nak jadi cerita , ani ada kawan aka jiran yang sakit gigi di malam hari. Mana nak pergi klinik gigi malam-malam buta kan, makanya, ani bagi Vivix sikit dekat dia.

Esoknya, ani dapat mesej , dia kata sakit gigi dah takde, Alhamdulillah 

Kan, Vivix pergi sampai ke DNA sel-sel, In syaa Allah memang membantu di kala sakit gigi yang nak tunggu operate, lepas operate dan sakit gigi biasa 

4 Kandungan Bahan Utama Vivix


Vivix kaya dengan Resveratrol dan Polifenol. 4 kandungan bahan utamanya adalah Muscadine Grape, Polygonum Cuspidatum, Purple Carrot dan European Elderberry


4 Kandungan Bahan Utama Vivix

Kelebihan Vivix


Kelebihan Vivix Shaklee

Pembelian bersama dengan Ani disertakan cara pengambilan vitamin, guide juga consultation In syaa Allah :)

Semoga Bermanfaat :)


Anda Berminat Dengan Vivix Shaklee?


Klik Di Sini Untuk Pesan Sekarang

ATAU

Daftar Ahli Shaklee Untuk Makan Sendiri Bagi Penjimatan Berganda

Anda Berminat Untuk Menjadi Pengedar Shaklee?

Dengan keberkesanan produk dan kualiti yang terjamin, Saya memerlukan Pengedar bagi setiap pelusuk negeri.

Hubungi saya, Ani Haryani 014-7222642 jika berminat untuk menjadi Pengedar. Kehadiran Anda amat dialukan :)

Pengedar Shaklee Kuala Lumpur : Ani Haryani
sms/whatsapp : 014-7222642
fb@Instagram : LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895

"Do What You Love"

No comments:

Post a Comment

Ibu Hamil Cergas Bertenaga Dengan Set Ibu Hamil Shaklee

Vitamin bukanlah ubat Vitamin bantu untuk lengkapkan nutrient yang tiada atau hilang pada tubuh Nutrisi lengkap mempengaruhi tahap ...