Thursday 17 November 2016

4 Cara Bagaimana Vivix Bertindak Merawat Penyakit

Korang Taw Tak?

Sebenarnya badan kita ada berbilion-bilion sel untuk bina tisu, bina otot dan organ. Sama juga dengan darah, ia terbina daripada berbilion-bilion sel darah merah, sel darah putih, dan sebagainya. Jika nak tahu, sel dalam badan kita diganti lebih 300 bilion sehari dan 200 juta setiap minit. Best kan?

Sel-sel yang rosak dan abnormal andai tidak dirawat dan dibaiki boleh membuatkan ianya merebak dan menjadi semakin teruk.  Sebab tu lah ada pelbagai  penyakit kronik contoh jenis kanser, kerosakan buah pinggang, jantung dan lain-lain lagi.

4 Cara Vivix Bertindak

Cara 4 Vivix Bertindak
  • Memperbaiki dan Melindungi Sel
Fungsi terbaik Vivix ialah memperbaiki dan melindungi sel dari di rosakkan oleh radikal bebas. Maksud di sini, bukan ambil Vivix sel tak rosak terus, Tak!! Tapi dengan pengambilan Vivix kadar kerosakan diperlahankan dan dapat dilindungi oleh resveratrol dan polyphenol tinggi yang terkandung di dalam Vivix. 

  • Mempertahankan & Mengawal Genetik
Pengawalan genetik penyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur sel. Dalam satu penentuan dalam ujian klinikal, ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang membantu menolong penuaan tahap selular.

  • Memberi Tenaga Kepada Sel (mitokondria)
Mitokondria ni mampu mempengaruhi prestasi sel taw. Jika kecekapan mitokondria menurun, prestasi sel juga akan memendekkan usia sel. Ramuan Vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitokondria bagi meningkatkan tenaga dalam sel.

  • Meningkatkan Prestasi Sel & Melambatkan Penghasilan Protein AGE
AGE (Advance Glycation End ) AGE Protein boleh menyebabkan kerosakan pada sel-sel dan juga sistem tubuh badan manusia. Ia boleh menyebabkan banyak punca kepada penyakit kronik jika dibiarkan tanpa pencegahan.

Vivix 10 kali ganda lebih kuat daripada Resveratrol yang mampu melambatkan pengumpulan protein Age dalam sel tubuh manusia.


Kelebihan Vivix Shaklee


Kelebihan Vivix Shaklee


Testimoni Vivix

Testimoni Vivix


Testimoni Vivix Rokok


Testimoni Vivix Gula Dalam Darah


Testimoni Vivix Diabetis

Semoga Bermanfaat! :)


Anda Berminat Dengan Vitamin Shaklee?


Klik Di Sini Untuk Pesan Sekarang

ATAU

Daftar Ahli Shaklee Untuk Makan Sendiri Bagi Penjimatan Berganda


Anda Berminat Untuk Menjadi Pengedar Shaklee?

Dengan keberkesanan produk dan kualiti yang terjamin, Saya memerlukan Pengedar bagi setiap pelusuk negeri.

Hubungi saya, Ani Haryani 014-7222642 jika berminat untuk menjadi Pengedar. Kehadiran Anda amatlah dialukan :)

Pengedar Shaklee Kuala Lumpur : Ani Haryani
sms/whatsapp : 014-7222642
fb@Instagram : LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895

"Do What You Love"


No comments:

Post a Comment

Makanan Yang Mengandungi Magnesium

Magnesium sangat diperlukan pada tubuh manusia Magnesium ini adalah sejenis mineral yang dihasilkan tubuh semulajadi yang lebih kepada tulan...