Senggugut Teruk Rasa Nak Patah Pinggang!

Pernah rasa macam ni?

Lelaki of course takkan! Wanita @ Perempuan yang mengalami senggugut

Pasti arif rasa sakitnya bagaimana

Senggugut Sangat Menyesakkan!

Sakitnya Senggugut

Tengok, bukan sahaja sakit rasa nak marah pun ada, 

Silap hari bulan menangis kat atas katil, pusing sana pusing sini tidur untuk redakan kesakitan

Masalah Senggugut & Apa Yang Puan Ini Lakukan



Betul, bila senggugut memang satu kerja pun tak boleh buat.

Ani pernah masa sekolah dulu fuh, berguling-guling menahan sakit

Ada kawan setiap bulan MC sebab masalah ni

Takdir Allah, Puan ini juga mengalami senggugut. Memang sakit, Nak patah pinggang rasanya

Tapi, Puan ni ikhtiar ambil B-Complex dan Ostematrix, 

Alhamdulillah, setengah jam kemudian beransur baik :)

Ini bukannya pil ubat yang akan beri kesan pada jangka masa panjang, ini adalah supplement dari bahan selamat dan semulajadi . Tak perlu risau wah giteww hehe

B-Complex & OsteMatrix

B-Complex

B-Complex lengkap dengan 8 kumpulan B termasuk asid folik yang diperlukan oleh tubuh badan demi membantu tubuh badan bertenaga, otak lebih fokus, emosi lebih stabil. Kekurangan Vitamin B meningkatkan paras estrogen dan kesan PMS

OsteMatrix

OsteMatrix bekalan kalsium tambahan membantu menolong mengurangkan simptom senggugut seperti perut kembung, kekejangan, mudah meradang juga kemurungan

Jom Atasi Senggugut!

Ani Haryani
sms/whatsapp : 014-7222642
fb@Instagram : LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895

"Do What You Love"


Comments

  1. nasib baik ada penawarnya..semoga ia memberi manfaat kepada mereka yang mengalami segugut

    ReplyDelete
  2. Mujurlah lelaki tak rasa juga sakit sesungut ni.. Org pempuan jer..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kerana wanita begitu berharga giteww hehe

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Posisi Dalam Permainan Bola Jaring

Makna Lagu Mirai e Nyanyian Kiroro Dalam Bahasa Melayu

Makanan Yang Membantu Mempercepatkan Pengaliran Haid