Monday 20 October 2014

Set Gabungan ESP Shaklee

Tahukah Anda?

Setiap hari kita mengambil makanan lauk-lauk yang mengandungi sumber protein seperti ayam, daging, telur , ikan , kekacang dan banyak lagi.

Tetapi, suhu yang panas menyebabkan protein sangat mudah termusnah seperti ikan yang digoreng.

Di sini pengambilan ESP sangat penting bagi memastikan tubuh mendapat sumber protein yang lebih berkualiti sekaligus membantu dalam penjagaan kesihatan badan.



Kelebihan ESP


Set Gabungan ESP Shaklee

ESP Shaklee

ESP + VITAMIN E

Vitamin E adalah vitamin antikosida.  Ia mampu menaikkan seri muka dan kulit cantik tanpa make up (natural beauty). Selain itu, Vitamin E boleh dijadikan sebagai masker bersama ESP.


ESP + GLA COMPLEX

GLA bertindak untuk mematangkan telur atau ovum sebelum proses ovulasi. Apabila ovulasi berlaku, telur keluar matang dan boleh di senyawakan oleh sperma.

Set ini adalah set yang paling asas untuk mereka yang ingin hamil.Tetapi, jika mempunyai bajet yang lebih besar disarankan untuk mengambil set hamil lengkap.Selain berikhtiar untuk hamil, ianya juga membantu untuk mendapatkan kulit muka yang cantik.


ESP + ALFALFA COMPLEX

Alfalfa bertindak sebagai milk booster iaitu membantu meransang pengeluaran susu dengan kaedah penyusuan yang betul. Alfalfa bertindak balas dengan hormon penyusuan iaitu hormon estrogen. 

Ia membantu dalam memeriahkan pengeluaran susu dan BONUS untuk si ibu bagi menganjalkan payudara, punggung dan pengambilan yang berterusan membantu mencantikkan kulit anda dan juga bayi.


ESP + LECITHIN

Lecithin bertindak sebagai pengemulsi semulajadi iaitu bertindak sebagai detergent ke atas lemak-lemak dengan memastikan lemak-lemak terapung dalam saluran darah dan tidak melekat pada dinding membran. 

Lecithin tugasnya sebagai menguraikan lemak secara kecil-kecilan. ESP membantu dalam memberikan rasa kenyang yang lebih lama sekaligus membantu pengawalan pemakanan anda. Lecithin juga bagus di ambil untuk ibu menyusu yang mempunyai masalah clogged duct.

ESP + OMEGA GUARD

Ianya membantu dalam mengurangkan risiko keguguran dan mengurangkan risiko bayi pra matang, di samping itu juga ia membantu meningkatkan perkembangan otak bayi sejak dalam perut ibu lagi.

ESP + ZINC COMPLEX

Gabungan ini pula sesuai bagi ibu-ibu yang rambutnya gugur selepas bersalin atau mereka yang mempunyai masalah rambut gugur serta  mempercepatkan luka bersalin /pembedahan.

Ia membantu menghilangkan kesan strecth mark dan luka pembedahan. Membantu menganjalkan perut, dan tubuh yang menggeleber selepas kehamilan serta mempercepatkan pembaikan luka.


ESP + PERFORMANCE DRINK

Performance Drink mengandungi potassium, kalium dan natrium yang akan menampung kembali tenaga yang terhidrat semasa proses perpeluhan berlaku.
Ianya mampu memberikan tenaga dan mengenyangkan perut . Ianya sesuai bagi mereka yang mengalami gastrik ataupun yang sedang berpuasa.


ESP + B-COMPLEX

Gabungan ini bagi mereka yang mudah letih dan sering rasa tidak bertenaga.Sesuai bagi mereka yang ingin rasa bertenaga sepanjang hari.


Lebih jimat jika Anda menjadi Ahli Shaklee

Jadi Ahli Shaklee


Berminat dengan rangkaian produk Shaklee?


Pesan Sekarang

atau


sms/whatsapp : 014-7222642
Shaklee ID : 1073895
pm di fb : Ani Haryani @ Luvsupplements
fb@Instagram : Luvsupplements


"keriangan berShaklee di kongsi bersama"

4 comments:

  1. Memang vitamin shaklee bagus untuk kesihatan semua orang...dengan semua tips tips ni harap menbantu semua orang unutk jadi lebih sihat

    ReplyDelete
    Replies
    1. In sha Allah Amin. Jom jaga kesihatan bersama :)

      Delete
  2. memang banyak kelebihan produk shaklee ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan! Ani gunakannya pun Alhamdulillah, nampak kesan dari segi kesihatan :)

      Delete

Makanan Yang Mengandungi Magnesium

Magnesium sangat diperlukan pada tubuh manusia Magnesium ini adalah sejenis mineral yang dihasilkan tubuh semulajadi yang lebih kepada tulan...