Saya peminat Setia Hanamichi Sakuragi

Jika anda peminat anime Jepun dan sukakan komik,

Pasti anda mengenali  Hanamichi Sakuragi dalam kartun SLAMDUNK !!! (Sila ikut intonasinya ye hihi)

Ani sangat sukakan Hanamichi ni.Selain daripada sifatnya yang keras kepala, baran, tak berapa nak bijak tapi dia punya karakter yang sangat gigih. Perlu diketahui, dia sangat jelez dengan Kaede kerana Kaede punya skill yang hebat hehe


Hanamichi Sakuragi 




Ini  Hanamichi nye hehe

Ketidakbijaksanaan nya tergambar di sini hihi



 hahaha



Ani sangatlah suka dengan kartun ni dari dulu  sampai sekarang (ye dalam hati hihi), kalau ada sesiapa yang suruh Ani nyanyi lagu tema Slamdunk. Ye, Ani ingat hihi. Balik rumah masa belajar dekat U, menggagau tengok ada tak channel kat tv tayang kartun Slamdunk. Kalau takde, tenetla hihi .

Ani sangat suka kartun ni. Kalau tengok kartun ni Ani jadi statik, tak gerak. Fokus hihi


Tapi tu dulu, 

Sekarang hobi Ani tambah lagi ilmu untuk Shaklee. (wah klasik sangat!! :P ) Bukan klasik tapi kebenaran. Benar!Hari ni dan saat Ani, mungkin masa yang dah lepas Ani tak perasan. Ani letak Shaklee sebagai hobi Ani. Sebab makin banyak Ani gali, makin banyak Ani tak taw, camner? Camner Ani nak bagi info yang betul, betul tak?

Mungkin Ani dah jadi Hanimichi sikit hihi, tapi kalau benda yang baik tak salah kan Ani tiru :P


P/s : Jangan tunjuk kartun Slamdunk depan Ani, Ani mungkin statik tanpa buat kerja pape huhu sadis!. 

Lagi satu nak bagitaw, Hanamichi ni sebenarnya orang yang betul taw. nak tengok orangnya?

Hanamichi

Disitulah hobi Ani dari dulu sampai sekarang (dalam hati) dan yang dibuat sekarang,

Motif sebenarnya buatlah apa yang kita suka, tanpa sesiapa paksa, ikhlas dari hati. :)


Berminat dengan rangkaian produk Shaklee?
Lebih jimat jika Anda menjadi Ahli Shaklee


 Jadi Ahli Shaklee



SMS / WhatsApp: 014-7222642
Shaklee ID; 1073895
pm on fb: Ani Haryani @ Luvsupplements
fb @ Instagram: Luvsupplements

"keriangan berShaklee di kongsi bersama"

Comments

Popular posts from this blog

Posisi Dalam Permainan Bola Jaring

Makna Lagu Mirai e Nyanyian Kiroro Dalam Bahasa Melayu

Makanan Yang Membantu Mempercepatkan Pengaliran Haid