Ada apa dengan Cinch Tea Shaklee?

Umumnya yang mengenali Shaklee pasti  mengetahui bahawa Cinch Energy Tea adalah supplement untuk kurangkan rasa mengantuk yang diperbuat dari bahan semulajadi tanpa bahan kimia, dadah mahupun steroid.

Nak tengok rupanya Cinch Energy Tea Shaklee?

Cinch Energy Tea

Ada Apa Dengan Cinch Tea Shaklee?

Ada cinta untuk badan! Wah giteww hihi




Kandungan Cinch Tea Shaklee


  • Matcha Green Tea Powder
Dari bahan semulajadi untuk menyimpan semua nutrient yang terdapat dalam daun teh termasuk serat, mineral dan antioksida

  • Red Tea Extract
Salah satu antioksida yang dijumpai dalam teh merah, yang dikenali sebagai polifenol. Polifenol sangat membantu memperbaiki kerosakan badan yang disebabkan oleh radikal bebas.Antioksidan kuat dan dikaji sebagai pencegah kanser dan sebagai agen yang boleh menghalang tumor dari merebak

  • White Tea Extract
Dikenali sebagai teh hijau bayi. Mempunyai kandungan antioksidan lebih tinggi berbanding teh hijau.

  • Roboibos Tea Extract
Tumbuhan unik berasal daripada Afrika Selatan. Kaya dengan sebastian polifenol : Antioksidan :)

Jom Minum Cinch Tea :D


Ani Haryani
sms/whatsapp : 014-7222642
fb@Instagram : LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895

"Do What You Love"

Comments

  1. baru terfikir tentang teh tarik..terjumpa plak cinch tea shaklee....kesimpulannya jaga lah kesihatan sebelum dtgnya penyakit,,hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe betul. Prevention is better than cure :D

      Delete
  2. Hehe..menda bagus ni..kesihatan memang nak kena jaga selalu.. tapi biasalah orang kita..bila dah sakit tu barulah nak jaga..sebelum sakit tak jaga2 pun..hehe

    ReplyDelete
  3. bak seuncang dua.

    memang kuat minum teh jugak nih. hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Posisi Dalam Permainan Bola Jaring

Makna Lagu Mirai e Nyanyian Kiroro Dalam Bahasa Melayu

Makanan Yang Membantu Mempercepatkan Pengaliran Haid