Menyusu Bayi Pramatang

Nak cerita jugak! hehe

Ani juga seorang bayi yang lahir pramatang

U olls kecik je ai, sampai sekarang  (ok Perasan! ;P )

Saya Budak Botol Nescafe

Kenapa? Suka minum Nescafe ke?

Nahe..nahe hehe, Bukan begitu. Ani lahir besar botol nescafe dulu-dulu,

Dapat bayang tak besar Ani bagaimana?

Kalau balik kampung, masih lagi kedengaran " Ni kan yang masa kecik besar botol nescafe? " "Halui je " (Halui tu bermaksud halus, kecik je hehe) (ok Perasan kali kedua hehe)

Untunglah Dapat Perhatian Dari Semua

Untuk diri sendiri, Alhamdulillah, membesar hingga begini, Alhamdulillah :)

Tapi untuk mama Ani tahu bukannya senang

 Ingat senang nak menyusukan anak pramatang?

Tidak..Anak pramatang selalunya diletakkan dalam incubator

Setiap hari Ibu kepada baby pramatang perlu pergi ke hospital dan  menyusukan anaknya

Lagi banyak bayi disusukan, lagi banyak susu ibu dihasilkan

Berat dah ok, Doktor dah rasa boleh keluar, baru boleh keluar

Tak seperti baby sihat yang lain

Tekanan Ibu Menyusu & Apa Yang Ibu Ini Lakukan 





Demi anak, Ibu sanggup buat apa sahaja

Berikan yang terbaik untuk diri sendiri dan permata hati


Ani Haryani
sms/whatsapp : 014-7222642
fb @ Instagram : LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895


LuvHaryani : Do What You Love




Comments

  1. syukur dapat membesar dengan jaya nya... besar botol nescafe? yang besar mana tu? botol nescafe pun banyak saiz... hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah , aah hehe, tak taw besar macam mana tapi besar botol nescafe zaman dulu la hehe

      Delete
  2. mesti nak mak nak pegang masa tu pun rasa seriau jer kan...kecil sangat..Alhamdulillah membesar dengan sihat sekarang ni kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ani pun rasa begitu. mesti seriau. Alhamdulillah :D

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Posisi Dalam Permainan Bola Jaring

Makna Lagu Mirai e Nyanyian Kiroro Dalam Bahasa Melayu

Makanan Yang Membantu Mempercepatkan Pengaliran Haid