Monday, 16 March 2015

Malaysia seperti Jepun? Pokok Tekoma :D

Subhanallah, sebenarnya dari sendiri sangat tertarik dengan Pokok Tecoma! Seriously!

Bermula dengan perbualan bersama rakan yang tak sama company tapi kami rehat bersama hehe

Sehinggalah diwhatsappnya gambar Pokok Tecoma di Malaysia

Masha Allah, cantik sangat! Nak tengok? :)


Ini bukan luar negara, tapi ianya berada di Malaysia
terus diwhatsapp selepas perbualan.. ada yang jatuh hati?

Haryani cair ~~

Tecoma Yang Cantik

Pokok Bunga Tecoma sangat cantik! Ada yang warna putih, kuning, pink, lavender, magenta dan merah. anda berkenan yang mana?

OK, ani suka pink dan merah

So Lovely!

Intai Gambar Pokok Bunga Tecoma Sat!


Tecoma Pink
Cantik sangat!


Colourful
Boleh berlari tak dalam gambar ni?~ngee


Putih Salju
Putih Winter Sonata :D


Cantik Seperti Pokok Tecoma ^_^V





Cantik, Menawan & Anggun itulah diri Mu :D

Hargai Dirimu

Ani Haryani
sms/whatsapp : 014-7222642
facebook@Instagram : LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895


"do what you love"

13 comments:

  1. teringin pula nak tanam kat depan rumah
    cantik pokok ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mesti cantik tanam pokok depan rumah

      Wah, terbayang diminda, cantiknya hehe :D

      Delete
  2. Cantik kan pokok ni....sejuk je mata memandang....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah, cantik sangat. Melting jap ~~ :)

      Delete
  3. Replies
    1. Betul! Sedap mata pandang. Menenangkan :)

      Delete
  4. fuhh..memang cantek pokok-pokok tuh kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cantik sangat! Boleh dijadikan sebagai tarikan pelancong :)

      Delete
  5. aah cantik pokok ni... malaysia pun ado ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malaysia sekarang tambah 1 musim, musim bunga hehe :D

      Delete
  6. Oh, macam ni namanya pokok Tekoma...simpan azam nak tengok pokok ni kat Jepun nantilah...InshaaAllah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah, Amin . Moga tercapai impian Ummu Hasni :D

      Delete
  7. Assalamualaikum. Saya ada jual anak pokok tecoma pink dan putih. Harga sekarang rm15 dan rm20. Ketinggian lebih kurg 2kaki.Harga akan meningkat ikut saiz anak pokok.Lokasi kami di Sungai Besar Selangor. Berminat sila wasap saya 01115545971 (RJ)

    ReplyDelete

Penjimatan Pembelian Vivix Bulan 12/2017

Bulan 12 ni promo Vivix Tapi bagaimana penjimatan pembelian Vivix boleh berlaku? Begini caranya :) Penjimatan Pembelian Vivix ...