Asid Amino Perlu Untuk Tubuh Badan!

Asid Amino " belakangnya dah macam gula nano hehe

Masih kah kau ingat tentang gula-gula nano?

nanonanonanonanonanonanaonano

Sudah!

sedap kan gula ni? ~ngee

Asid Amino Penting Untuk Tubuh Badan



Asid Amino

Apa Itu Asid Amino?


Struktur protein terbina oleh komponen-komponen kecil dipanggil sebagai Asid Amino. Ianya  Boleh dikatakan sebagai blok-blok binaan pada tubuh. Protein yang berkualiti adalah protein yang mengandungi kesemua atau hampir semua asid amino yang TIDAK dapat dihasilkan oleh badan manusia tetapi AMAT PENTING untuk tubuh badan kita.

Asid Amino jenis ini dipanggil sebagai Essential Amino Acid (EAA) 

Fungsinya sememangnya menakjubkan! 

9 Asid Amino Perlu


9 Jenis Asid Amino Perlu


Asid Amino & ESP




ESP terkandung Asid Amino yang diperlukan pada tubuh.


Jom kita! :D

Ani Haryani
sms/whatsapp : 014-7222642
Fb@Instagram : LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895

"do what you love"

4 comments:

  1. Menarik...memang kita perlu sangat protein utuk bina semula sel2 badan kita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul, yang best tips utama paling cantik dengan dapatkan protein yang berkualiti kan? :D

      Delete
  2. nak gula nano sikit boleh.sekarang susah nak jumpa masa zaman saya ada jer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan? dulu senang nak cari gula nano ni, siap ada lagu dia hehe , sekarang macam tak nampak dah huhu

      Delete

Ibu Hamil Cergas Bertenaga Dengan Set Ibu Hamil Shaklee

Vitamin bukanlah ubat Vitamin bantu untuk lengkapkan nutrient yang tiada atau hilang pada tubuh Nutrisi lengkap mempengaruhi tahap ...