Nak Berhenti Merokok Tetapi Gagal?

Ani faham pasti ramai nak berhenti merokok

Bukan senang untuk berhenti buat sesuatu yang dah biasa dibuat

Semuanya perlukan langkah pertama dan kegigihan

Tapi hasilnya jika berhenti, buat orang sekeliling sayang kan? :)

Luahan Lelaki Yang Ingin Berhenti Merokok





" Hilang Nikmat Merokok, Rokok Jadi Tawar"


Pelbagai cara dilakukan sehinggalah dia mengambil Vivix atas cadangan isterinya.

Ani percaya isteri mana yang tak sayangkan suaminya kan?

Vivix mengandungi 4 bahan aktif yang tinggi kaya dengan Resveratrol dan Polifenol yang membantu bertindak sehingga peringkat sel.

Kini, Setahun Bebas Hisap Rokok

Ikhtiar dari kesan itu, Alhamdulillah kini dia bebas merokok kan? :)

Kuatkan diri untuk berhenti ,taw mesti boleh. :D Percaya Diri! ^_^V

Testimoni Vivix Dengan Berhenti Merokok


Testimoni Vivix

Berubah Ke Arah Yang Lebih Baik Itu Manis Kan?


Ani Haryani
sms/whatsapp : 014-7222642
fb@Instagram : LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895

"do what you love"

Comments

  1. Saya tidak merokok dan tidak suka bau rokok. Paling kesian terpaksa menjadi perokok pasif lebih berkali ganda dari perokok itu sendiri. Setiap kali perokok merokok ditempat awam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebenarnya yang tidak menghisap rokok lebih mudah merasa kesan negatifnya berbanding yang menghisapnya sebab asap rokok yang dikeluarkan kena pada kita

      Tak selesa kan? huhu sama apa Ani rasa :)

      Delete
  2. Saya juga tak merokok, baguslah kalau produk ni mampu memberikan kesan yang baik kepada mereka yang berhasrat untuk berhenti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. In sha Allah , ianya sebagai ikhtiar untuk berhenti merokok .

      Taw ramai yang nak berhenti sebenarnya. Cara ni in sha Allah boleh membantu :D

      Delete
  3. mcm2 khasiat vivix ya... moga bertambah kurang bilangan perokok di dunia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin. Itu yang Ani harapkan.

      Tak yahlah rokok rokok lagi kan kak, tak baik untuk kesihatan hehe

      Delete
  4. bagus jugak kalau boleh jadi orang berhenti merokok... nak guna untuk my dad... the only perokok in my family

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul. Bagilah vivix sebagai hadiah, in sha Allah mana taw hadiah ni yang terbaik untuk kesihatan dia :)

      p/s : betul berminat, num Ani ada kat atas :)

      Delete
  5. berhenti merokok adalah kesadaran kita sendiri yang tinggi untuk menjadi orang yang sehat, yang sering saya tanyakan kepada saya sendiri adalah "Sebutkan kelebihan dan keuntungan merokok?" coba dijawab :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. awapan Ani, erm apa yang untung? hehe

      Mungkin bagi perokok ia menenangkan perasaan dan mungkin jugak boleh kurus (kata mereka) tp dari segi kesihatan ia tak bagi apa-apa faedah pun. dari awal merokok hinggalah effect akan datang.

      Setuju tak jawapan Ani ^_^V

      Delete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Posisi Dalam Permainan Bola Jaring

Makna Lagu Mirai e Nyanyian Kiroro Dalam Bahasa Melayu

Makanan Yang Membantu Mempercepatkan Pengaliran Haid