Friday, 2 January 2015

Persekitaran Perkahwinan Di Negeri Sembilan

Sebenarnya Ani seronok pergi kenduri kahwin hehe

Kemeriahannya, Pengantinnya dan Makanannya

Eh! Semua lah hehe

Perkahwinan Di Negeri Sembilan

Sebenarnya inilah kali pertama Ani tengok kenduri kahwin di Negeri Sembilan

Lain negeri lain adat, bila tengok sesuatu yang baru pastinya teruja :D

Pengantin ni adalah jiran Ani tapikan tak rasa pun jiran, Lebih rasa macam keluarga je hehe

 Gambar Untuk Tatapan Anda :)


Pengantin Menjulang

Menjulang Pengantin

Majlis Santapan

 Di Meja Santapan

Sempat lagi Tu!

 Sempat Yu hehe

Pengantin dan Pengapit

 Pengantin dan Pengapit


Tarian Piring

Tarian Piring

Pelamin Pengantin

 Pelamin Pengantin

Adat Membaling Beras

Yang ni baling beras tapi di hadang dengan payung

Sebenarnya, seronok melihat pengantin bersanding dan diserikan dengan adatnya di hari persandingan

Di doakan, Semoga mempelai  dimurahkan rezeki dan diberkati Allah selalu.Amin


Selamat Pengantin Baru :)


No comments:

Post a Comment

Vivix Membantu Untuk Dapatkan Kulit Cantik

Sebelum kita pergi ke Vivix untuk kulit cantik Saya jumpa fakta ini Membuatkan saya tersenyum~ngee Apa Benar Fakta Ini? ...