Monday, 5 May 2014

Positif di pagi hari :)

Assalamualaikum,


Ani menulis entri ni pada waktu pagi, sebelum pergi kerja. Terasa seperti pagi ni di kelilingi dengan aura yang positif :)

Bagaimana nak positif di pagi hari?

Kalau tanya Ani, inilah yang Ani boleh bagitahu dan buat hehe :)

  1. Sediakan apa yang patut malam hari. Jadi pagi semua ok. Baju, tudung, barang-barang yang nak bawak, in sha Allah pagi hati senang :)
  2. Selepas subuh, cuba baca Al-Qur'an, in sha Allah pagi anda rasa tenang. Tak sempat banyak pun, satu muka surat pun takpe, buat dan rasa. Mula-mula mungkin susah tapi percayalah. Alah bisa tegal biasa (wah! peribahasa hehe)
  3. Atau kalau tak boleh baca jugak, dalam kenderaan dengar ayat Al-Qur'an! :)
  4. Jadikan diri cantik di pagi hari! Bawak diri kita seperti ratu cantik, bagaimana perwatakan kita bila kita adalah ratu cantik! Kan cantik je! :))
  5. Jadikan rumah kecoh di pagi hari. Kecoh bergaduh ke? Bukan. kita tegur, usik sesama kita dan murahkan senyuman.
  6. Makan pagi! hehe
* Alah, bab makan pagi tu tak sempatlah nak buat! nak hantar anak, nak sediakan apa-apa yang patut untuk mak ayah dulu, diri sendiri pun tak sempat!!

Jangan risau, 
JOMLAH MEAL SHAKES DI PAGI HARI!
Sedap dan lazat.
 Kalau mak ayah yang tiada selera makan pun boleh ambil.
Terkandung 19 vitamin dan mineral penting!
Baik juga untuk anak yang tak nak makan, sembelit, asthma, tak fokus belajar!
Ambil ni!

Percayalah, rasanya sedap dan lazat sebab Ani pun amik before pergi kerja. Jadi sarapan wajib . Yang penting perut Ani tak berbunyi di pagi hari kat office :)

Bulan ni (May 2014) promosi Meal shakes beli 6 percuma 1. 
Jom!



* Meal shakes! Grab la 1 :)

Berminat?
sms/whatsapp : 014-7222642
Shaklee ID : 1073895
pm di fb : Ani Haryani @ Luvsupplements
Lik fb : Luvsupplements
Instagram : Luvsupplements
Website : www.luvsupplements.blogspot.com

Discalmier : Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment

Vivix Membantu Untuk Dapatkan Kulit Cantik

Sebelum kita pergi ke Vivix untuk kulit cantik Saya jumpa fakta ini Membuatkan saya tersenyum~ngee Apa Benar Fakta Ini? ...