Saturday, 17 May 2014

Bagaimana nak jimat dengan Shaklee?

Assalamualaikum,

Ani rasa semua suka title di atas kan? Bagaimana nak jimat dengan Shaklee?Semua suka jimat kan? kan kan?

Ani pun suka! Apa-apa yang menjimatkan duit pasti ku suka hehe 

Berbalik kepada title di atas!




Bagaimana nak jimat dengan Shaklee?
 Caranya dengan menjadi ahli Shaklee!

Jimat wooooo hingga 15-20%. :))))
SENYUM PANJANG !!! :D


Mohla kita buat soal jawab ye hehe ^-^

Q : Saya tak nak jual, saya nak makan sendiri je, Boleh ke jadi ahli?
A : Boleh ! jadi ahli shaklee bukan untuk menjual sahaja, makan sendiri pun boleh :)

Q : Kalau saya jadi ahli Shaklee, payahla saya nak amik barang , nak pergi branch lagi..
A : Tak payah pun, sebabnya anda boleh beli online dan nanti Shaklee akan hantar ke alamat anda :)

Q : Apa kelebihan jadi ahli Shaklee ni?

A : Satunya, anda boleh beli dengan harga ahli. Kemudian, jika anda beli melebihi uv yang ditetapkan , anda akan dapat bonus. Bonus tu dalam bentuk duit. Duit masuk tengah bulan. Alhamdulillah best taw, gaji selalu masuk hujung bulan. Tengah bulan masuk fulus boleh tersenyum :))

Q : Jika saya nak makan sendiri, tetiba nanti saya nak business boleh?
A : Boleh, rujuk upline anda :)

Q : Berapa yang perlu bayar untuk jadi Ahli Shaklee?
A : RM 79.50 including postage

Q : Kena renew ke jadi ahli Shaklee ni?
A : Taklah. seumur hidup. RM79.50 daftar tu la untuk seumur hidup :)

Q : Nak daftar Shaklee bagaimana?
A : call/sms/whatsapp Ani 014-7222642 nanti Ani minta butiran anda terus daftarkan untuk anda :)




Tak rugi pun daftar jadi ahli, sebabnya jimat, supplement untuk kegunaan dan kesihatan bersama.



Berminat dengan rangkaian supplement Shaklee?
sms/whatsapp : 014-7222642
pm di facebook : Ani Haryani @ LuvHaryani
Blog : LuvHaryani.blogspot.com





No comments:

Post a Comment

Penjimatan Pembelian Vivix Bulan 12/2017

Bulan 12 ni promo Vivix Tapi bagaimana penjimatan pembelian Vivix boleh berlaku? Begini caranya :) Penjimatan Pembelian Vivix ...