Wednesday 29 June 2016

Cara Atasi Lesu Badan Dengan Vitamin Semulajadi

Ada masa kita terlalu penat dengan aktiviti seharian.

Lagi bila berpuasa dan travel.

Bagaimana atasi lesu badan daripada bahan vitamin semulajadi?

Atasi Badan Letih Lesu . Say NO to Panadol or MC !


Dengarkan pengakuan Puan Norazlina bagaimana dia mengatasi perasaan letih dan lesu. 





Puan Norazlina mengalami masalah penat melampau. Apabila balik dari outstation mahupun travel, inilah masalah yang sering membelenggunya, terlalu letih.

Selepas dia mengambil vitamin Shaklee, Puan Norazlina tiada lagi mengalami masalah keletihan melampau l sebaliknya Puan Norazlina boleh terus melakukan aktiviti sehariannya tanpa perasaan risau dan paling penting bertenaga :) Best kan!:)

Vitamin Semulajadi Untuk Atasi Lesu Badan


  • Vitalea
Vitalea Vitamin Semulajadi Atasi Lesu Badan

Multivitamin & Multimineral. Terkandung 28 vitamin dan minerals. Pengambilan Vitalea membantu dalam penambahan tenaga segera sekaligus membantu sistem memori agar fokus dalam bekerja. Pelengkap nutrisi dan sangat membantu dalam stimulasi metabolisme dan melambatkan proses penuaan.

  • B-Complex
B Complex Vitamin Atasi Masalah Lesu Badan

Pengambilannya membantu melawan simptom punca murung dan stress. Menukarkan makanan menjadi tenaga, membantu pembentukan sel darah merah sihat juga mengurangkan masalah sakit kepala dan keletihan.

  • ESP
ESP Vitamin Atasi Masalah Lesu Badan

ESP bertindak sebagai pembekal tenaga dan segera juga merendahkan paras kolesterol dalam badan. Protein yang lengkap yang mengandungi 9 Asid Amino perlu yang penting untuk badan juga membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam. 

  • Vitamin C
Vitamin C Vitamin Atasi Masalah Lesu Badan

Ia membantu membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang baik. Membantu meningkatkan sistem imun, memperbaiki masalah insomnia juga stress dan membantu mengurangkan simptom demam dan selsema


Semoga Bermanfaat! :)



Anda Berminat Dengan Vitamin Shaklee?


Klik Di Sini Untuk Pesan Sekarang

ATAU

Daftar Ahli Shaklee Untuk Makan Sendiri Bagi Penjimatan Berganda


Anda Berminat Untuk Menjadi Pengedar Shaklee?

Dengan keberkesanan produk dan kualiti yang terjamin, Saya memerlukan Pengedar bagi setiap pelusuk negeri. Kehadiran Anda amat dialukan.


Pengedar Shaklee Kuala Lumpur : Ani Haryani
sms/whatsapp : 014-7222642
Shaklee ID : 1073895
fb@Instagram : LuvHaryani

"Do What You Love"

1 comment:

Makanan Yang Mengandungi Magnesium

Magnesium sangat diperlukan pada tubuh manusia Magnesium ini adalah sejenis mineral yang dihasilkan tubuh semulajadi yang lebih kepada tulan...