Sunday 16 December 2018

Aktiviti 16.12.18, Sempena Pembukaan Shaklee KL Branch Baru

Umumnya, tahu yang Shaklee KL Branch telah bertukar daripada Sri Rampai ke Sunway Velocity, Cheras

Dan sepanjang semalam juga hari ini, adanya tawaran dan aktiviti menarik sempena pembukaan Shaklee KL Branch Baru

Shaklee KL Branch Baru, Sunway Velocity, Cheras


Shaklee KL Branch, Sunway Velocity, Cheras


Untuk pertama kali berkunjung ke Shaklee KL Branch baru, saya prefer naik kenderaan awam

Sebab saya dari Taman Melati, terus naik ke LRT Putra Taman Melati sehingga ke LRT Putra Pasar Seni, tukar MRT Cochrane, jalan kaki sangat dekat

Berbeza dari nak bawak kereta, jalan menghala sana jem selalu, kita guna kenderaan awam hihi

Aktiviti Sempena Pembukaan Shaklee KL Branch Baru


Ada pelbagai aktiviti di lakukan. Sampai di sana, kami rasa ESP smoothie dulu, kemudiannya air Performance Drink.Performance Drink minum dalam keadaan sejuk sedap sangat!

ESP smoothie

Air favourite saya kebiasaan dibulan Ramadhan: Performance Drink, sedap!

Di sana juga ada skin check & health check. Health check merangkumi glucose, cholesterol dan tulang

Result saya kesemuanya Alhamdulillah OK! berbunga-bunga hati (tutup muka)

Kaunter Pendaftaran Pemeriksaan Kesihatan
Kaunter Pendaftaran Pemeriksaan Kesihatan & sebelahnya pemeriksaan tulang

Kaunter pemeriksaan kulit wajah

Tester Youth
Tester Youth

Selain daripada pelbagai aktiviti, minuman percuma. Saya merayap naik atas jugak hihi

Bilik Kelas Shaklee
Bilik Kelas Shaklee

Dinding sebelum masuk ke Kelas Shaklee
Dinding Sebelum Ke Kelas Shaklee

Best kan? Personally, saya suka! Lagi best jika Anda berminat dengan Shaklee, Anda jadi Ahli Shaklee bersama saya :)

Semoga Bermanfaat!


Daftar Ahli Shaklee Untuk Makan Sendiri Bagi Penjimatan Berganda

Dengan keberkesanan produk dan kualiti yang terjamin, Saya memerlukan Pengedar bagi setiap pelusuk negeri.

Hubungi saya, Ani Haryani 014-7222642 jika berminat untuk menjadi Pengedar. Kehadiran Anda amatlah dialukan.

Pengedar Shaklee Kuala Lumpur : Ani Haryani
sms/whatsapp : 014-7222642
fb@Instagram : LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895

"Do what you love"

No comments:

Post a Comment

Makanan Yang Mengandungi Magnesium

Magnesium sangat diperlukan pada tubuh manusia Magnesium ini adalah sejenis mineral yang dihasilkan tubuh semulajadi yang lebih kepada tulan...