Friday 29 September 2023

Seminar Anak Bijak & Cemerlang iReach Family

Semalam telah diadakan program anak-anak iReach bersama anak cemerlang iReach Family

Jika kata bisnes kami semata semuanya tentang bisnes? Ianya sesuatu yang tidak tepat

Ianya seperti sebuah keluarga

Seminar Anak Bijak & Cemerlang iReach

Seminar Anak Bijak & Cemerlang

Zaman persekolahan dulu, bila sebut seminar..(pengalaman sendiri) seminar mesti tentang Tips & Tricks Jawab Kertas Soalan Peperiksaan, macam mana pusing inilah dia (dengan file, pencil dan kertas-kertas soalan, mesti bawa balik punya)

Lagi satu..teamwork. Teamwork ni masa saya kecil, saya anggap ianya permainan. Tempat saya mengasah lasak dan fitrah sebagai kanak-kanak. Seronok! Hatta kem sekolah pun seronok sungguh! Lebih kepada pembinaan diri.

Jujur saya tak jumpa Seminar sebegini. Dia mendorong, dia menarik,dia bercerita pengalamannya. Untung anak-anak generasi sekarang

Masyaa Allah hebat anak ini. Namanya adalah Muhammad Adam Hakimi. Kini sedang menyambung pelajaran di INTEC mengambil Sijil Profesional FIA-ACCA, tajaan penuh oleh Yayasan Peneraju. Yayasan Peneraju ni agensi di bawah Kementrian Ekonomi yang melatih kepakaran dalam bidang Akaun dan Ekonomi 

Gambar Seminar Berlangsung









Semoga Bermanfaat!

Jom Jadi Ahli Shaklee Bersama Saya

Dengan keberkesanan produk dan kualiti yang terjamin, Saya Haryani memerlukan Pengedar bagi setiap pelusuk negeri. 

Hubungi saya Haryani 014-7222642 jika berminat untuk menjadi Pengedar Sah Shaklee. Kehadiran Anda amatlah dialukan.

Pengedar Sah Shaklee Gombak Setia/ Taman Melati/ Setapak/Kuala Lumpur: Haryani 
sms/whatsapp: 014-7222642 
fb : Pengedar Shaklee Taman Melati/Setapak-LuvHaryani 
Tiktok/ig : LuvHaryani 
Shaklee ID : 1073895

No comments:

Post a Comment

Makanan Yang Mengandungi Magnesium

Magnesium sangat diperlukan pada tubuh manusia Magnesium ini adalah sejenis mineral yang dihasilkan tubuh semulajadi yang lebih kepada tulan...