Wednesday 20 September 2023

Group Tingkatkan Metabolisme Anda!

Selepas Group Pengambilan Buah-Buahan dan Sayur-Sayuran selama 5 hari bersama Saya , Bermula esok insyaa Allah ada amanah dan group baru yang menanti

Iaitu Group Tingkatkan Metabolisme 

Group Tingkatkan Metabolisme Selama 8 Hari

Group Tingkatkan Metabolisme Bersama Saya

Pelajari Dalam Group Tingkatkan Metabolisme

Kumpulan Termasuk Group Tingkatkan Metabolisme

Baca posters seronok kan? Siap ada menu, pelan senaman, tracker, hadiah dan sebagainya. Group bersama Saya selama 8 hari

Keistimewaan Group Tingkatkan Metabolisme Anda bersama Saya adalah panduan yang kita bagi nanti bukan sekadar turun berat tapi build muscle untuk maintain body sihat dan kuat. Untuk group ini juga, kita ada certified nutritionist yang akan bagi consultation. Sebab ada yang turunkan berat badan tapi tak perasan kolesterol tinggi. In conclusion, beza group ini ialah nak guide untuk turunkan berat secara sihat dan konsisten. Dalam masa sama, kurangkan risiko penyakit kronik insyaa Allah

Syarat Untuk Masuk Dalam Group Tingkatkan Metabolisme


Ready Wellness Set
Untuk join Group ni, perlu buat belian Set ini, RM 290.70 free membership and free postage :)

Kita bermula esok, Insyaa Allah :)

Semoga Bermanfaat!

Jom Jadi Ahli Shaklee Bersama Saya
Dengan keberkesanan produk dan kualiti yang terjamin, Saya Haryani memerlukan Pengedar bagi setiap pelusuk negeri

Hubungi saya Haryani 014-7222642 jika berminat untuk menjadi Pengedar Sah Shaklee. Kehadiran Anda amatlah di alukan.

Pengedar Sah Shaklee Gombak Setia/Taman Melati/Setapak/Kuala Lumpur : Haryani
sms/whatsapp : 014-7222642
fb: Pengedar Shaklee Taman Melati/Setapak-LuvHaryani
Tiktok/ig : LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895

No comments:

Post a Comment

Makanan Yang Mengandungi Magnesium

Magnesium sangat diperlukan pada tubuh manusia Magnesium ini adalah sejenis mineral yang dihasilkan tubuh semulajadi yang lebih kepada tulan...