Demam Tapi Tak Nak Makan Ubat

Kisahnya begini,

Bila demam, Ani adalah antara orang yang tak suka pergi klinik :X

Melainkan pergi semata-mata untuk ambil MC , tak larat nak pergi kerja :,(

Tetapi,

Ani bukanlah orang yang akan biarkan demam berterusan ,

Ani ambil ni untuk mengurangkan demam :D

Demam
Bila demam muka mesti tak cantik kan? Macam kat atas~ngee

Ani ambil Supplement Shaklee :D

Supplement Shaklee Untuk Demam


Vitamin C

Vitamin C membantu meningkatkan sistem imun badan, mengelakkan selsema dan membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang baik

Performance Drink

Performance Drink minuman tambahan tenaga. Ia membantu memberi tenaga dan stamina serta mengandungi imbangan elektrolit yang sempurna bagi mencegah dehidrasi


Kenapa Ani Memilih Supplement Shaklee Berbanding Ubat?

Sebab pertamanya adalah supplement bukanlah diperbuat daripada dadah mahupun bahan kimia yang akan memberi kesan negatif untuk jangka masa panjang. Tetapi supplement Shaklee diperbuat daripada bahan semulajadi seperti makanan seharian kita :)

Sebab lain nya juga adalah UBAT merawat KESAN penyakit atau tanda-tanda sakit manakala
SUPPLEMENT membantu merawat PUNCA penyakit. Supplement mengandungi nutrisi yang diperlukan oleh sel badan setiap hari.


Lebih Jimat Jika Anda Menjadi Ahli Shaklee



Berminat dengan rangkaian produk Shaklee?



Pesan Sekarang


atau

sms/whatsapp : 014-7222642
Shaklee ID : 1073895
pm di fb : Ani Haryani @ Luvsupplements
fb@Instagram : Luvsupplements

"keriangan berShaklee di kongsi bersama"

Comments

  1. Dulu selalu dok telan panadol kalau demam, sekarang ni baru ja beli Vita C Plus. 2 bijik sari telan. Tengok camana. Katanya elok. Beli pun sebab luka eksiden tak sembuh lagi. Membe rekemen suruh telan Vita C.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cubalah, In sha Allah, Ani ambil Vitamin C. Alhamdulillah

      Moga cepat sembuh :D

      Delete
  2. fyna pun x suka makan ubat. ^_^

    ReplyDelete
  3. saya pun ambil vitamin C... skrg dah jarang demam...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Posisi Dalam Permainan Bola Jaring

Makna Lagu Mirai e Nyanyian Kiroro Dalam Bahasa Melayu

Makanan Yang Membantu Mempercepatkan Pengaliran Haid