Wednesday, 16 July 2014

Kenapa mesti Shaklee Collagen Powder?

Assalamualaikum

Mesti semua jadi kepochi kejap kan, hehe
Kenapa mesti Shaklee Collagen Powder, Bagus ke???

Ani akan pastikan selepas anda membaca entri ni anda akan merasakan bahawa Shaklee Collagen Powder sesuai dengan keberhasilannya.

Pernah dengar  : tak kenal, maka tak cinta? Dah kenal, jatuh cinta! :D

Baik, Shaklee Collagen Powder



Apa yang best sangat Shaklee Collagen ni dari yang lain?

Trust me. Penyerapan unggul!.

Shaklee Collagen Powder mengandungi jisim serendah 1000 dalton bagi penyerapan yang maksimum. Bagaimana?



Tengok kolagen biasa berkumpul dan pusing-pusing-pusing, pi mai pi mai tang tu jugak hehe kerana apa? kerana jisim yang besar berbanding Shaklee Collagen ia lebih mudah dan pantas menyerap.

Shaklee Collagen Powder dari sisik ikan merah. Mesti ramai yang tak faham, kenapa Shaklee ambil Sisik Ikan Merah ini sebagai bahan utamanya? Sebab ini :

 sumber gambar : google

Satu fakta yang perlu anda tahu, Manusia hanya mampu menyelam sehingga 1800mg, Ikan Salmon 3000mg manakala Ikan Merah 6000mg.

Kalau dah bawah laut tu bermaksud ikan merah mempunyai sisik yang tahan lasak dan elastik dan kepaduan sel yang sangat tinggi. 


Sekarang dah tahu kenapa Shaklee memilih Sisik Ikan Merah bukan? :)


Selain daripada menggunakan Sisik Ikan Merah yang TULEN di ekstrak , Ia juga menggabungkan 7 bahan lain yang menghebatkan lagi fungsi Shaklee Collagen Powder.

Apakah itu?



  • RSS Collagen : Sisik Ikan Merah
Sumber premium kolagen dengan memberikan penyerapan yang lebih tinggi dan pencemaran yang lebih kecil berbanding dengan kolagen binatang yang lain.

  • Ekstrak biji benih Camelia Japonica
Ekstrak biji benih Camelia Japonica mengandungi Asid Oleik, sejenis emolien kulit dan pelembap yang unggul, dan bahan anti-oksida semulajadi. Isoflavone yang terkandung pula dapat membantu dalam mengurangkan radikal bebas.

  • Ekstrak Plafia
Plafia juga digelar sebagai Ginseng Brazil di mana apabila digabungkan bersama dengan ekstrak Biji Benih Camelia Japonica, Ia dapat menyokong pembentukan kolagen dan Asid Hialuronik. Kelebihannya, ia mampu  untuk mengikat jumlah air yang besar. Asid Hialuronik pula memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu badan dan membuatkan kulit sentiasa lembut, lembap dan rata.

  • Elastin dari Kolagen Ikan
Elastin dari Kolagen Ikan dapat mengekalkan keanjalan dan ketegangan kulit yang melantun seperti kulit bayi apabila dicubit. Ia berfungsi untuk menjadikan kulit yang lebih tegang, gebu dan anjal.

  • Vitamin C dan Vitamin B
Vitamin C menggalakkan pengeluaran kolagen dan melawan radikal bebas yang merosakkan kulit kita. Vitamin -Vitamin B  pula terlibat dalam metabolisme karbohidrat, lemak dan protein untuk menghasilkan tenaga yang digunakan untuk pengeluaran kolagen dalam sel.

  • Ekstrak kerang-kerangan
Glukosamina daripada ekstrak kerang-kerangan adalah penting dalam sintesis bendalir sinovia bagi melicinkan pergerakan sesendi dan melembapkan mata untuk meningkatkan rasa keselesaan mata.

  • Lactobasilus acidophilus
Lactobasilus acidophilus ialah sejenis bakteria baik. Ia membantu untuk mengimbangi usus mikroflora dan memudahkan pembinaan semula sistem usus sihat bagi meningkatkan penyerapan kolagen.

Apa yang perlu anda tahu , adalah Shaklee Collagen Powder adalah PROVEN EFFECTIVE!



Percayalah kepada keberhasilannya!
For Healthier Feeling, More Youthful Looking Skin!

NAK COLLAGEN SHAKLEE?

sms/whatsapp : 014-7222642
pm di fb : Ani Haryani @ Luvsupplements
Fb @ Instagram : Luvsupplements

PERCAYALAH, ANDA TIDAK AKAN MENYESAL! 



No comments:

Post a Comment

Vivix Membantu Untuk Dapatkan Kulit Cantik

Sebelum kita pergi ke Vivix untuk kulit cantik Saya jumpa fakta ini Membuatkan saya tersenyum~ngee Apa Benar Fakta Ini? ...