Monday 14 July 2014

Disclamier

Segala penulisan yang terkandung di dalam blog ini bukanlah tujuan untuk merawat atau menyembuh sebarang penyakit. Ia  sekadar berkongsi info dengan yang lain perihal kesihatan. Harus di akui, penulis bukanlah seorang doktor. Segala masalah kesihatan , perlu dirujuk terus kepada doktor anda.

Testimoni yang terkandung didalam blog ini bukanlah untuk digunakan sebagai asbab penyembuhan. Ia cuma sekadar info tambahan bagi mereka sukakan pengambilan vitamin di dalam kehidupan seharian. Harus di ingat, supplement cumalah makanan tambahan bagi memberi kembali nutrient-nutrient yang hilang didalam badan akibat dari aktiviti kehidupan seharian kita.

Segala produk yang terkandung di dalam blog ini bukanlah bertujuan untuk merawat, mendiagnos dan menyembuh sebarang penyakit. Hak penyembuhan mutlak Milik Allah.

Tiada guarantee, claims mahupun warranty. Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang salah laku guna maklumat ke atas blog ini.

No comments:

Post a Comment

Makanan Yang Mengandungi Magnesium

Magnesium sangat diperlukan pada tubuh manusia Magnesium ini adalah sejenis mineral yang dihasilkan tubuh semulajadi yang lebih kepada tulan...