Thursday 21 January 2016

Penjualan Zinc Complex Sehingga Akhir Februari 2016 Ini Sahaja!

Gempar kan! Ini bukan permainan ,ini betul-betul kejadian.

Penjualan Zinc Complex Shaklee bakal terhenti seketika untuk memberi laluan kepada new improved formula dan pendaftaran lesen baru.

Jangan sedih, dia masih ada lagi di bulan Februari 2016

Zinc Complex


Penjualan Zinc Complex sehingga akhir Februari 2016

17 Kelebihan Zinc Complex Yang Patut Anda Tahu


Umumnya, Zinc Complex sangat berkait rapat dengan  kesuburan lelaki & keguguran rambut kan?tapi sebenarnya dalam satu botol Zinc Complex ni  banyak faedah, macam-macam ada hehe.

Jom tengok satu-satu :)

  • Bantu Dalam Masalah Jerawat
Kajian menunjukkan ZincComplex  berkesan untuk sembuhkan jerawat. dan Ia lebih baik dari penggunaan antibiotik. :)

  • Eczema
Eczema sangat digalakkan untuk ambil Zinc . Antara sebab berlakunya Eczema adalah kerana kurangnya Zinc dalam badan.

  • Bantu Seimbangkan Hormon
Seperti awal Ani katakan, Zinc  membantu dalam mengawal selia jumlah testosteron dalam badan. :)

  • Kesihatan Kulit
Korang tau tak? Zinc sangat berkait rapat dengan sintesis kolagen  di mana ianya bantu dalam normalkan jumlah minyak kulit juga kekalkan kesihatan kulit.

  • Penyembuh Luka
Kurang Zinc menyebabkan proses untuk sembuh luka lambat. Badan manusia punya beberapa enzim bergantung kepada Zinc, yang menggalakkan sintesis kolagen,  seterusnya bantu dalam penyembuhan luka :)

  • Gangguan Prostat
Kurang Zinc penyebab pembesar kelenjar prostat & sekaligus terdedah kepada kanser. Nasihat pengambilan, ambil 15mg Zinc setiap hari, jika mengalami masalah prostat, perlu di bawah pemerhatian rapi pakar perubatan.

  • Turunkan Berat Badan
Jeng Jeng Jeng, ni mesti ramai suka. Zinc peranan utama dalam penurunan berat badan & kawal selera makan. Senyum sekarang~ngee

  • Kehamilan
Untuk kehamilan, Zinc penting dalam pembaikan fungsi DNA. Untuk pertumbuhan cepat sel-sel & bangunkan unsur utama sel semasa kehamilan.

  • Kesuburan & Pembiakan
Untuk lelaki, Zinc bantu spermatogenesis & pembangunan organ-organ seks. Manakala wanita, Zinc bantu dalam semua  fasa pembiakan, termasuk peringkat kelahiran & penyusuan.

  • Fungsi Biologi
Zinc penting dalam pembiakan kawalan penyakit kencing manis, tahap stress, rintangan imun, bau & rasa, pertumbuhan fizikal, selera makan & penghadaman.

  • Kawalan Jangkitan
Zinc bertindak dalam melindungi diri daripada gangguan berjangkit & jangkitan kulat termasuk paru-paru juga konjunktivitis.

  • Antioksidan
Zinc terlibat dalam beberapa tindak balas biokimia yang tegas termasuk sintesis protein, fungsi enzim & metabolisme karbohidrat.

  • Enzim
Zinc komponen beberapa enzim, bantu dalam pertumbuhan sel, sintesis protein, tahap hormon, DNA, kawal selia transkripsi gen. metabolisme tenaga & banyak lagi.

  • Kelesuan Kronik
Orang yang mengalami keletihan kronik dicadangkan ambil makanan kaya dengan Zinc.

  • Botak
Botak adalah kerana kehilangan rambut bagi kanak-kanak & dewasa. Untuk pemulihan, disyorkan oleh Doktor kepada mereka yang menghidapnya dengan pengambilan diet kaya dengan Zinc. Terdapat pelbagai kapsul yang kaya dengan Zinc di mana Zinc membantu dalam mencegah keguguran rambut.

  • Kemerosotan Tulang
Penyakit apabila tulang jadi lemah & rapuh. Zinc komponen hydroxyapatite iaitu garam & membuat matriks tulang kuat & keras. Di sebabkan itu, kandungan Zinc perlu ditambah dalam pelan diet untuk mengelakkan kehilangan tulang.

  • Rabun Malam
Pengambilan kira-kira 150-450 mg Zinc bantu dalam  merperbaiki penglihatan. Cadangan,  ambil makanan seperti daging lembu, kambing, tiram, ketam sebab kaya dengan kandungan Zinc untuk perbaiki masalah rabun malam :)

Bagi siapa yang ada masalah di atas, jangan lupa promosi Zinc Complex bulan ini , February 2016 beli 4 dengan harga 3 botol .


Semoga Bermanfaat! :)


Anda berminat dengan supplement Zinc Complex?


Klik Di Sini Untuk Pesanan Sekarang

ATAU

Daftar Ahli Shaklee Untuk Makan Sendiri Dengan Penjimatan Berganda


Anda berminat untuk menjadi Pengedar Shaklee?

Dengan keberkesanan produk dan kualiti yang terjamin, saya memerlukan Pengedar bagi setiap pelusuk negeri.

Hubungi saya, Ani Haryani 014-7222642, jika berminat untuk menjadi Pengedar. Kehadiran Anda amat dialukan.


Pengedar Sah Kuala Lumpur : Ani Haryani (Shaklee ID : 1073895)
sms/whatsapp : 014-7222642
fb@Instagram : LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895


"Do What You Love"

1 comment:

  1. selagi ada peluang nak beli tu..rebut sahaja takut pula tidak ada kesempatan lagi..

    ReplyDelete

Makanan Yang Mengandungi Magnesium

Magnesium sangat diperlukan pada tubuh manusia Magnesium ini adalah sejenis mineral yang dihasilkan tubuh semulajadi yang lebih kepada tulan...