Thursday 13 April 2023

Tips Kurus Dengan Cepat

Bagi yang follow blog saya : LuvHaryani

Pasti perasan saya ada 1 entri yang adik saya turun 10 kg semasa berpuasa

Ha..apa tips dia kurus dengan secepat itu? ^-^

Tips Kurus Dengan Cepat 

Tips Kurus Dengan Cepat
Pic latest adik

Apa yang membantu adik saya kurus dengan cepat sebegitu semasa berpuasa adalah:

  • Cut minuman manis
Bila dia start je kata nak diet, dia tinggalkan semua minuman kegemarannya. Adik sejenis hipster..apa yang tak viral kupi2? Paling suka minuman duitbintang ha tahu ke apa tu? Rajin dia menabung disitu 🙈

Tapi masa diet, dia cut semua benda tu. Bila dia rasa nak minum minuman manis, dia akan ambil Cinch Tea Mix Shaklee. Takde lain!
  • Tak makan malam
Ha..ini juga adalah perkara yang sangat adik saya elakkan. Malam tu bermaksud 9 malam ke atas, dia dah tak makan makanan berat

Andai lapar bagaimana? Dia akan ambil Cinch Shake Shaklee atau buah.
  • Kerap exercise
Paksa diri walaupun hanya untuk setengah jam. Adik follow tiktok yang main tali skipping, dia buat lah sorang kat luar rumah, strolling di tasik, dia pastikan adanya pergerakan.

Ikut Pakar Nutrisi Shaklee  nak kurus perlukan ini :


  • Jaga makan
Nak tak nak, kena jaga makan. Boleh amalkan suku-suku separuh. Elakkan junk food, processing food kurangkan makanan manis dan garam yang tinggi
  • Exercise
Kena exercise walaupun 30 minit setiap hari

  • Pengambilan vitamin
Vitamin satu keperluan sekarang. Vitamin bantu lengkapkan nutrient yang tiada atau hilang pada tubuh. 

Testimoni Set Kurus Shaklee




Jom kurus dengan cepat, jangan lupakan Vitamin Kurus Shaklee juga! 😊

#nextlevelblogging #blogmegashaklee #shakleethrive23 #shakleetriumph23

Semoga Bermanfaat!

Jom jadi Ahli Shaklee bersama Saya

Untuk menjadi ahli : klik di sini

Dengan keberkesanan produk dan kualiti yang terjamin, Saya Haryani memerlukan Pengedar bagi setiap pelusuk negeri.

Hubungi saya, Haryani 014-7222642 jika berminat untuk menjadi Pengedar. Kehadiran Anda amatlah dialukan.

Pengedar Sah Shaklee Gombak Setia/Taman Melati/Setapak/Kuala Lumpur : Haryani
sms/whatsapp: 014-7222642
Instagram/Tiktok : LuvHaryani
fb : Pengedar Shaklee Taman Melati/Setapak-LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895

2 comments:

  1. Nak kurus dengan sihat dan cepat memang best amalkan set kurus shaklee.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju, ikhtiar dengan Vitamin semulajadi shaklee :)

      Delete

Makanan Yang Mengandungi Magnesium

Magnesium sangat diperlukan pada tubuh manusia Magnesium ini adalah sejenis mineral yang dihasilkan tubuh semulajadi yang lebih kepada tulan...