Monday 28 August 2023

Atasi Gastrik Dengan ESP Shaklee

Gastrik jangan di pandang enteng

Jika dibiarkan lama boleh menjadi Kanser Usus

Jom baca kisah saya dan ikhtiar gastrik saya :)

Pengalaman Saya Atasi Gastrik Dengan ESP Shaklee


Dulunya saya ada gastrik. Hinggakan semasa di sekolah menengah berguling-guling angkara gastrik.

Saya tahu penyebabnya adalah saya sendiri yang lambat makan. Saya sejenis orang yang sekali melakukan sesuatu perkara, fokus terduduk di situ sehinggalah tengahari perut dah rasa lapar.

Betul, waktu tengahari waktu makan kan? Tapi satu perkara yang tak boleh di nafi perut dah masuk angin. Jadi, kuantiti pengambilan makanan juga sedikit.

Hinggalah saya consume ESP Shaklee izinNya hilang gastrik saya :)

Bagaimana ESP Shaklee Membantu Atasi Gastrik


Apabila perut masuk angin, perut tu dah berasid taw. Lagi-lagi kita makan makanan berminyak dan makanan pedas, lagilah bertambah asid. ESP Shaklee ni sifatnya beralkali. Maka, ESP Shaklee bantu untuk menuetralkan keasidan dalam perut.

ESP Shaklee juga membantu dalam memberi rasa kenyang dan tenaga berpanjangan


Kebaikan ESP
Kebaikan ESP Protein Shaklee

Bagaimana ESP bantu beri rasa kenyang berpanjangan
Bagi yang ada gastrik, jom ikhtiar ESP Protein Shaklee :)


ESP Shaklee sumber protein soya yang tidak di ubah genetiknya, membekalkan tenaga dan mengekalkan kenyang lebih lama kerana mempunyai indeks glisemik yang rendah dan berperisa Vanila :)

Testimoni ESP Shaklee Untuk Gastrik


Testimoni ESP Shaklee Untuk Gastrik 1

Testimoni ESP Shaklee Untuk Gastrik 2

Testimoni ESP Shaklee Untuk Gastrik 3

Testimoni ESP Shaklee Untuk Gastrik 4

Semoga Bermanfaat! :)

Dengan keberkesanan produk dan kualiti yang terjamin, Saya Haryani memerlukan Pengedar bagi setiap pelusuk negeri.

Hubungi saya, Haryani 014-7222642 jika berminat untuk menjadi Pengedar Sah Shaklee. Kehadiran Anda amatlah dialukan.

Jom Bisnes Bersama Saya

Pengedar Sah Shaklee Gombak Setia/Taman Melati/Setapak/Kuala Lumpur : Haryani
sms/whatsapp : 014-7222642
fb : Pengedar Shaklee Taman Melati/Setapak-LuvHaryani
Instagram/Tiktok : LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895

No comments:

Post a Comment

Makanan Yang Mengandungi Magnesium

Magnesium sangat diperlukan pada tubuh manusia Magnesium ini adalah sejenis mineral yang dihasilkan tubuh semulajadi yang lebih kepada tulan...