Thursday 11 May 2023

Perjuangan Hari Rayaku

Bila sebut raya..

Di manakah posisi Anda setiap tahun berHari Raya?

Apa yang anda perjuangkankan? 😁

Selamat Hari Raya. Semangat!!

Selamat Hari Raya

Semasa kecil, saya adalah tempat untuk mereka meminta untuk menggosokkan baju raya. Mujur, rekod bersih tanpa ada kecacatan baju rayanya. Alhamdulillah. Excellent

Dah tua ni (sedar diri), balik kampung saya menjadi driver kepada Ibu Ayah. Pergi mana pak encik, pergi mana mak encik ha gittu :D

Dah naik usia,menambah lah kerjanya.. jadi assistant chef, cuci pinggan mangkuk, kemas rumah bila tetamu pulang. Begitulah kehidupan berhari raya :)

Saya syukur rumah ni Alhamdulillah Allah izinkan, tetamu suka datang. Saya personally suka orang berkunjung ke rumah. Saya tak dapat bayang jika tiada tetamu dirumah..sebab dah terbiasa

Rumah kami tiada open house. Tapi sentiasa terbuka insyaa Allah cuma bagitahu nak datang, takut sama-sama tersurprise :D

Ini kan Raya, hari-hari Hari Raya Open House :)

Vitamin Hari Raya


Set Kurus Raya
Set Kurus Raya
Set Kurus Raya

Sambil seronok beraya, kesihatan jangan di lupa. Shaklee ada Vitamin Hari Raya, Set Kurus Raya Eid Mubarak :)

Semoga Bermanfaat!

Jom jadi Ahli Shaklee bersama Saya
Untuk jadi Ahli Shaklee : klik di sini
Dengan keberkesanan produk dan kualiti yang terjamin, Saya Haryani memerlukan Pengedar bagi setiap pelusuk negeri.

Hubungi saya, Haryani 014-7222642 jika berminat untuk menjadi Pengedar. Kehadiran Anda amatlah dialukan :)

Pengedar Sah Shaklee Gombak Setia/Taman Melati/Setapak/Kuala Lumpur: Haryani
sms/whatsapp: 014-7222642 
Instagram/Tiktok: LuvHaryani 
fb : Pengedar Shaklee Taman Melati/Setapak-LuvHaryani 
Shaklee ID : 1073895

No comments:

Post a Comment

Makanan Yang Mengandungi Magnesium

Magnesium sangat diperlukan pada tubuh manusia Magnesium ini adalah sejenis mineral yang dihasilkan tubuh semulajadi yang lebih kepada tulan...