Thursday 9 March 2023

Pengalaman Ramadhan Saya Berpuasa Dengan Set Puasa Shaklee

Ramadhan bakal menjengah beberapa hari saja lagi ^-^

Teringat amalan-amalan tambahan yang boleh dilakukan seperti solat sunat terawih, Al Qur'an dan sebagainya

Moga bertemu Ramadhan kali ni, Insyaa Allah :)

Pengalaman Ramadhan Berpuasa Dengan Set Puasa Shaklee

Pengalaman Ramadhan Saya Berpuasa Dengan Set Puasa Shaklee

Bagi yang mengenali saya, pasti tahu saya pernah mengajar Sekolah Rendah Kebangsaan. Sebagai seorang guru semasa bulan puasa, Masyaa Allah kanak-kanak ini sangat bertenaga ya! :D 

Ketahuilah, lontaran suara perlu dilakukan, tenaga juga perlu ada untuk naik tingkat demi tingkat yang seringkali bangunannya berbeza :D (exercise juga tu! :P)

Semasa tak mengenali Shaklee, kebiasaan perut saya akan berbunyi awal hahah dalam 8-9 pagi dia boleh menyanyi riang walhal dah sahur pagi tu.  Pernah juga lepas berbuka, mengantuk yang amat dasyattt huhu siapa pernah rasa begitu? mengaku cepat :D

Tapi..selepas saya mengenali Set Puasa Shaklee, Izin Allah perut saya lambat menyanyi plus rasa bertenaga . Mengajar pun tekak tak kering, badan rasa sedap!!.Sungguh!! hinggakan jika Allah izinkan, Insyaa Allah setiap kali Ramadhan saya nak ambil Set Puasa Shaklee


Set Puasa Shaklee

Set Puasa Shaklee
Promo March 2023:  Set Puasa Shaklee

Inilah dia Set Lengkap Puasa Shaklee. Saya paling tak boleh miss ESP dan Performance Drink semasa berpuasa. Jom tengok satu persatu :)

. ESP

ESP Set Puasa Shaklee

Saya berikhtiar dengan ESP inilah semasa berpuasa perut saya tak menyanyi awal dan bertenaga. Mostly petang baru dia menyanyi. Mak saya juga suka berpuasa dengan ESP. Jangan tak tahu, ada kajian taw ESP dan juga tenaga, bukan omongan kosong :)

ESP Untuk Puasa Shaklee

Secara mudahnya, pernah tak korang berbuka puasa kita rasa kenyang lepastu terawih rasa penat mengantuk? itulah karbohidrat yang bagi tenaga tinggi, sejam kemudian menurun dan terus menurun (hitam)

ESP Shaklee mambantu memberi tenaga berpanjangan (kuning). Thats why perut tak menyanyi awal, rasa bertenaga sepanjang berpuasa Insyaa Allah

. Cinch Shake Shaklee

Cinch Shake Chocolate Set Puasa Shaklee

Cinch Shake ni sumber protein dan ianya mengandungi  Leucine. Cinch Shake ni bagus di ambil lagi-lagi yang memang target untuk perlangsingan badan sebab Shaklee memang rumuskan Cinch Shake Shaklee untuk "inch loss"

Leucine yang terkandung dalam Cinch Shake Shaklee ni pula membantu untuk mengelakkan kulit gelebeh bila dah kurus

Ada 3 perasa : Cinch Shake Chocolate, Cinch Shake Caffe Latte dan Cinch Shake Vanilla


Cinch Shake Shaklee Untuk Puasa

. Performance Drink 

Performance Drink Lemon Lime : Set Puasa Shaklee

Performance Drink inilah ikhtiar yang memudahkan saya mengajar. Buatlah lontaran suara macam mana pun, tekak tak rasa kering, badan rasa sedap dan jarang ke toilet! Sebab Performance Drink membantu kekalkan keseimbangan cecair dalam badan

Performance Drink Puasa Dengan Shaklee

Puasa ni saya berpuasa dengan Shaklee. Jom berpuasa dengan Shaklee ^-^

#LuvHaryani #blogmegashaklee #setpuasashaklee #shakleethrive23 #shakleetriumph23 

Semoga Bermanfaat! :)

Jom Jadi Ahli Shaklee Bersama Saya

Dengan keberkesanan produk dan kualiti yang terjamin, Saya Haryani memerlukan Pengedar bagi setiap pelusuk negeri.

Hubungi saya, Haryani 014-7222642 jika berminat untuk menjadi Pengedar. Kehadiran Anda amatlah dialukan.

Pengedar Sah Shaklee Gombak Setia/Taman Melati/Setapak/Kuala Lumpur : Haryani
sms/whatsapp : 014-7222642
instagram/Tiktok : LuvHaryani
fb : Pengedar Shaklee Taman Melati/Setapak-LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895

2 comments:

  1. Alhamdulillah, memang berbeza sangat berpuasa dengan set Puasa Shaklee. Idah sendiri pun ada pengalaman best dgn set ni. Dah la tengah ada promo ni, mesti grab!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah. Berpuasa dengan Shaklee :)

      Delete

Makanan Yang Mengandungi Magnesium

Magnesium sangat diperlukan pada tubuh manusia Magnesium ini adalah sejenis mineral yang dihasilkan tubuh semulajadi yang lebih kepada tulan...