Monday 18 February 2019

Gadget Saya Untuk Business?

Ironinya, bila berbusiness secara online perlukan gadget

Tapi benarkah kena guna yang best-best?

Guna saja apa yang ada :)

Apa Gadget Saya Untuk Business?

Gambar lama : bercuti bersama keluarga. Tak lengkap gambar ni, adik lelaki sedang tangkap gambar hihi

Gadget saya untuk business adalah komputer Lenovo dan telefon bimbit Samsung. Yang paling mudah untuk dipegang semestinya telefon bimbit!

Di mana saya berada, disitulah adanya perhubungan perniagaan asalkan ada line. Dunia di hujung jari

Untuk bermula bukanlah tunggu semuanya sempurna..tidak! Ianya ibarat memandu kereta namun semua traffic light bewarna hijau. Pasti tidakkan! Dengan apa yang ada jadikan ianya sempurna

Gambar di atas bermakna bagi saya, yeah gambar lama. Pergi bercuti tetapi sepanjang bercuti, pukul 4 pagi update blog menggunakan telefon bimbit

Tiada alasan kan? Keluarga adalah segalanya! Love is in the air

Semoga Bermanfaat!

Daftar Ahli Shaklee Untuk Makan Sendiri Bagi Penjimatan Berganda
Dengan keberkesanan produk dan kualiti yang terjamin, Saya memerlukan Pengedar bagi setiap pelusuk negeri.

Hubungi saya, Ani Haryani 014-7222642 jika berminat untuk menjadi Pengedar. Kehadiran Anda amatlah dialukan.

Pengedar Shaklee Kuala Lumpur : Ani Haryani
sms/whatsapp : 014-7222642
fb@Instagram : LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895
"Do what you love"

2 comments:

Makanan Yang Mengandungi Magnesium

Magnesium sangat diperlukan pada tubuh manusia Magnesium ini adalah sejenis mineral yang dihasilkan tubuh semulajadi yang lebih kepada tulan...