Saturday 23 June 2018

Bagaimana Memilih Serbuk Protein Yang Terbaik?

Protein banyakkan dari pelbagai sumber

Namun..Korang Tau Tak?

Pengambilan 25g protein soya setiap hari memberi kesan penurunan tahap kolesterol.

Perhatikan ciri-ciri ini di dalam Serbuk Protein Anda!

 

Kacang Soya

Bagaimana untuk memilih Protein yang terbaik? Jom baca satu-persatu :)

  •  Dapatkan Soya!
Sesuai untuk semua orang termasuk mereka yang sensitif kepada laktosa yang mengandungi pelbagai faedah seperti berkesan untuk mengurangkan kolesterol. Pengambilan protein soya yang berterusan membantu wanita menangani sindrom menopos seperti kepanasan badan.100% berasaskan tumbuhan dan sesuai untuk individu vegetarian.

  • Tiada Gula Perisa Tambahan
Kebanyakan pengeluar menambah gula pasir ke dalam serbuk protein mereka untuk meningkatkan rasa.Ambil keputusan yang betul dan katakan tidak kepada gula pasir tambahan!. Pengambilan protein membantu memastikan Anda tidak mengambil kalori yang berlebihan dan membantu mengekalkan paras gula darah yang sihat.

  •  Mempunyai Indeks Glisemik Yang Rendah
 Indeks glisemik (GI) menunjukkan kesan makanan terhadap paras gula darah Anda. Protein dengan GI yang tinggi menyebabkan lonjakan gula darah dan mengakibatkan Anda letih, mudah marah dan lapar. Protein soya GI rendah membantu mengekalkan paras gula darah yang sihat, meningkatkan rasa kenyang, menjadikan kenyang lebih lama.

  • Lengkap Dengan 9 Asid Amino Perlu
Asid Amino adalah blok untuk menghasilkan protein. Pengambilan harian 9 asid amino penting untuk fungsi badan yang optimum, proses biologi seperti membina struktur sel, mengangkut dan menyimpan nutrient serta membentuk organ, kelenjar dan otot. Membaiki tisu seperti  kulit, tulang dan rambut.

  • Bukan GMO
Organisma yang diubahsuai secara genetik (GMO) adalah tumbuhan, haiwan ataupun mikroorganisma yang genetiknya diubahsuai dengan menggunakan pengubahsuaian genetik atau teknik kejuruteraan.Pengambilan terlalu banyak makanan GMO boleh menyebabkan masalah kesihatan  dalam jangka panjang. Sumber bukan GMO memastikan nutrient kekal dalam sumber makanan dan sebagai alternatif untuk makanan yang lebih sihat dan selamat

  • Rendah Lemak
 Akhirnya, Anda mahu mendapat faedah protein dari serbuk yang Anda pilih dan bukannya lemak.  Ia membantu mengekalkan jisim otot, membantu mengekalkan tahap kolesterol dan pilih kurang daripada 3g lemak untuk setiap 100g serbuk protein.

Harus Anda tahu, kesemua ciri-ciri ini ada di dalam ESP Shaklee!

Keberkesanan ESP Shaklee

 

Keberkesanan ESP Shaklee

 

Kebaikan ESP Shaklee

 

Kebaikan ESP Shaklee

 

Semoga Bermanfaat!


Anda Berminat Dengan ESP Shaklee?


Klik Di Sini Untuk Pesan Sekarang

ATAU

Daftar Ahli Shaklee Untuk Makan Sendiri Bagi Penjimatan Berganda

Dengan keberkesanan produk dan kualiti yang terjamin, Saya memerlukan Pengedar bagi setiap pelusuk negeri.

Hubungi saya, Ani Haryani 014-7222642 jika berminat untuk menjadi Pengedar Shaklee. Kehadiran Anda amatlah dialukan.

Pengedar Shaklee Kuala Lumpur : Ani Haryani
sms/whatsapp : 014-7222642
fb@Instagram : LuvHaryani
Shaklee ID :1073895

"Do what you love"

No comments:

Post a Comment

Makanan Yang Mengandungi Magnesium

Magnesium sangat diperlukan pada tubuh manusia Magnesium ini adalah sejenis mineral yang dihasilkan tubuh semulajadi yang lebih kepada tulan...