Monday 31 July 2023

Promosi Shaklee Ogos Merdeka 2023

 Julai telah pun menutup tirainya, kini tibalah bulan baru Ogos 2023

Secara jujurnya, dalam banyak-banyak promosi Shaklee saya pasti teruja dan gembira jika promosi tersebut pada bulan Ogos sebab promosi tersebut pasti berkaitan dengan Merdeka 

Jadi, ianya lebih istimewa :)

Promosi Shaklee Ogos Merdeka 2023


Promosi Shaklee Ogos Merdeka 2023
Tengok expiry date di bawah gambar setiap produk

Mula-mula masa saya tengok poster Merdeka Sale ni, saya ingat Shaklee jual Promosi Merdeka ini bentuk set, rupanya tidak huhu. Ianya loose, Alhamdulillah :)

Produk Shaklee Untuk Promosi Shaklee Ogos Merdeka

Promosi Shaklee Ogos Merdeka ESP 2023

Promosi Shaklee Ogos Merdeka GLA Complex 2023

Promosi Shaklee Ogos Merdeka Hero Kiddo

Promosi Shaklee Ogos Merdeka Vitalea for Children

Best dan berbaloi kan? Jom grab promosi shaklee ogos 2023! :)

Semoga Bermanfaat!

Dengan keberkesanan produk dan kualiti yang terjamin, Saya Haryani memerlukan Pengedar bagi setiap pelusuk negeri.

Jom jadi Ahli Shaklee bersama Saya

Hubungi saya Haryani 014-7222642 jika berminat untuk menjadi Pengedar Sah Shaklee. Kehadiran Anda amatlah dialukan.

Pengedar Sah Shaklee Gombak Setia/Taman Melati/Setapak/Kuala Lumpur : Haryani
sms/whatsapp : 014-7222642
fb : Pengedar Sah Shaklee Taman Melati/Setapak-LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895

No comments:

Post a Comment

Makanan Yang Mengandungi Magnesium

Magnesium sangat diperlukan pada tubuh manusia Magnesium ini adalah sejenis mineral yang dihasilkan tubuh semulajadi yang lebih kepada tulan...