Sunday 30 December 2018

Jom Hebat 2018

Penghujung penutup yang best!

Berjumpa dengan iReach, bersama Master Lyna & Master Z

Jom Hebat 2018


Jom Hebat 2018

Apa yang best dengan Jom Hebat 2018 adalah saya tahu & nampak kekurangan. Kekurangan itu kekuatan yang bakal diperoleh, insyaa ALLAH. Dan saya tahu juga setiap insan itu sangat berharga. Saya percaya setiap orang mampu capai apa yang dia mahu dengan izinNYA

Program ni best jugak sebab planning 2019 beserta solat hajat!

Shaklee & Family Berpisah Tiada!


Shaklee & Family Berpisah Tiada

Satu yang tertarik dengan business kerana ini

Tengok saja gambar, anak-anak bermain riang. Ibu Ayah di dalam kelas. Bilik kelas tadi namanya Dr Forrest

Kanak-kanak memang suka meneroka, bermain. Bukankah berbusiness juga ada untuk keluarga? Jangan tak tahu, business Shaklee boleh diwariskan

Saya & Kak Syue


Saya & Kak Syue

Kami InfinityStarz

Apa yang best adalah kami sama susur galur di dalam bisnes. Saya kenal Kak Syue masa Kak Syue masih di Qatar lagi

Kini, Kak Syue di Alor Star dan inilah kali pertama saya berjumpa Kak Syue

Business itu luaskan, paling best adalah ukhuwah

Dunia tanpa sempadan

Semoga Bermanfaat! 


Daftar Ahli Shaklee Untuk Makan Sendiri Bagi Penjimatan Berganda

Dengan keberkesanan produk dan kualiti yang terjamin, Saya memerlukan Pengedar bagi setiap pelusuk negeri.

Hubungi saya, Ani Haryani 014-7222642 jika berminat untuk menjadi Pengedar. Kehadiran Anda amatlah dialukan.


Pengedar Shaklee Kuala Lumpur : Ani Haryani
sms/whatsapp : 014-7222642
fb@Instagram : LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895

"Do what you love"

No comments:

Post a Comment

Makanan Yang Mengandungi Magnesium

Magnesium sangat diperlukan pada tubuh manusia Magnesium ini adalah sejenis mineral yang dihasilkan tubuh semulajadi yang lebih kepada tulan...