Wednesday 7 June 2023

Testimoni Shaklee Saya : Vivix Ikhtiar Bantu Beri Rasa Tenaga Semasa Pemanduan

Bagi yang mengenali Shaklee, pasti kenal Vivix sebagai produk premium kan?

Premium sebab Vivix bantu dalam perbaiki sel. Vivix =sel yang tidak sihat digantikan dengan sel yang baru dan bukannya sel rosak

Ya, Vivix bantu beri tenaga kepada sel

Vivix Ikhtiar Bantu Beri Rasa Tenaga Semasa Pemanduan


Dan ini adalah testimoni shaklee saya. Kisah saya, sebelum PKP saya banyak memandu jauh tanpa saya bersedia

Bayang pagi petang aktiviti seharian , tiba-tiba dikejutkan malam perlu drive jauh. Jujur.. haruslah saya penat kan :) jadi apa yang saya lakukan? Saya akan berikhtiar dengan Vivix

Saya akan ambil Vivix satu sudu, dan harus tahu takdelah lepas ambil Vivix terus rasa segar. Tidak! Dia akan ambil masa

Driving tahu-tahu tiba-tiba dah rasa segar dan bertenaga. Dah sampai destinasi, passengers boleh sambung tidur, saya yang drive berjam-jam masih rasa segar dan tak rasa nak tidur selepas tu :)

Memang bila penat sangat, saya akan cari Vivix sebagai ikhtiar, insyaa Allah :) ini favourite saya apabila saya menjalani gaya hidup yang aktif dan sibuk.

Memang takkan tinggal. Pasti ingat Vivix sebab diri sendiri dah rasa kebaikannya.  

Kisah testimoni shaklee sebenarnya banyak sangat memberi manfaat pada masyarakat. Yang pasti vitamin Shaklee baik di ambil pada jangka masa pendek dan jangka masa panjang. 

Kebaikan Vivix Shaklee


Kebaikan Vivix Shaklee

Promosi Shaklee Jun 2023 : Vivix


Promosi Shaklee Jun: Trio Vivix

Vivix boleh beli cash @ EzyPay Installment Plan 

Semoga Bermanfaat!


Jom Jadi Ahli Shaklee Bersama Saya

Dengan keberkesanan dan produk kualiti yang terjamin, saya Haryani memerlukan Pengedar bagi setiap pelusuk negeri.

Hubungi saya, Haryani 014-7222642 jika berminat untuk menjadi Pengedar. Kehadiran Anda amatlah dialukan.

Pengedar Sah Shaklee Gombak Setia/Taman Melati/Setapak/Kuala Lumpur : Haryani
sms/whatsapp : 014-7222642
Instagram/Tiktok : LuvHaryani
fb : Pengedar Shaklee Taman Melati/Setapak-LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895

No comments:

Post a Comment

Makanan Yang Mengandungi Magnesium

Magnesium sangat diperlukan pada tubuh manusia Magnesium ini adalah sejenis mineral yang dihasilkan tubuh semulajadi yang lebih kepada tulan...