Friday 2 June 2023

Hidup Memerlukan Kata-Kata Motivasi.

Hidup tak lekang dengan usaha, pengorbanan dan cabaran

Kerana inilah kita sangat memerlukan kawan-kawan yang baik dan kata-kata motivasi yang baik

Kerana apa yang kita cakap, lihat, dengar itu semuanya adalah doa :)

Project Nightfall

Hidup memerlukan kata-kata motivasi
¬tenangnya

Siapa sini masih menggunakan facebook? jika masih yeay! Kita sama :)

Sebenarnya, saya suka petikan kata-kata motivasi dari page fb Project Nightfall. Sejujurnya saya langsung tak tengok post videonya. Algortihm facebook tahu sampai yang keluar pada newsfeed saya adalah post kata-kata motivasi dari Project Nightfall sahaja.

Video saya suka layari Tiktok, gitu (tutup muka)

Antara kata-kata motivasi yang menarik perhatian saya daripada page Project Nightfall adalah :

  • You can suffer the agony of discipline or the agony of regret. The choice is yours.
  • If others are doubting if you've got what it takes to accomplish something..GO SO FAR that you cant hear them anymore
  • If you believe there is something out there for you to do and you have the passion for it...then stop wishing, and JUST DO IT!
  • Nothing is more essential with passion. No matter what you want to do with your life, be passionate
  • You never change your life until you step out of your comfort zone. Change begins at the end of your comfort zone.
  • Choose kindness. There is no such thing as a small or random act! Each choice has the power to generate a lasting effect.
  • If we don't change, we don't grow. If we don't grow, we aren't really living
  • If you don't like something, change it. If you cant change it, change your attitude
  • Don't say you cant until you prove you can't
  • Kindness is one thing that you cant give away. It always comes back.

Kata-kata motivasi ni boleh bantu memberikan kita dorongan untuk terus bergerak, menjadi seseorang yang lebih baik dari semalam Insyaa Allah

Apa favourite channel untuk kata-kata motivasi kalian? Boleh juga saya dapatkan inspirasi :)

Semoga Bermanfaat!


Jom jadi Ahli Shaklee bersama Saya
Dengan keberkesanan dan produk kualiti yang terjamin, Saya Haryani memerlukan Pengedar bagi setiap pelusuk negeri.

Hubungi saya, Haryani 014-7222642 jika berminat untuk menjadi Pengedar. Kehadiran Anda amatlah dialukan.

Pengedar Sah Shaklee Gombak Setia/Taman Melati/Setapak/Kuala Lumpur : Haryani
sms/whatsapp : 014-7222642
Instagram/Tiktok : LuvHaryani
fb : Pengedar Shaklee Taman Melati/Setapak-LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895

No comments:

Post a Comment

Makanan Yang Mengandungi Magnesium

Magnesium sangat diperlukan pada tubuh manusia Magnesium ini adalah sejenis mineral yang dihasilkan tubuh semulajadi yang lebih kepada tulan...