Wednesday 14 June 2023

Pengedar Sah Shaklee Taman Melati/Setapak/Kuala Lumpur

Brand Shaklee sangar familiar di Malaysia kan? 

Hinggakan 3 tahun berturut-turut memenangi Gold Award Winner Trusted Brand malah Pemenang Noble Prize juga sebenarnya adalah Shaklee Scientific Advisory Board Member: Professor Dr Elizabeth Blackburn

Pengedar Sah Shaklee sentiasa di cari kan? ^-^

Pengedar Sah Shaklee Gombak Setia/Taman Melati/Setapak/Kuala Lumpur


Bagi yang belum mengenali saya, Saya Hana Haryani Pengedar Sah Shaklee sejak 2013 dan saja juga Business Leader Shaklee

Sejak saya mula berbisnes, setiap bulan tanpa gagal izinNya setiap bulan saya menerima duit bonus dari Shaklee.

Saya Pengedar Sah Shaklee untuk kawasan Gombak Setia/Taman Melati/Setapak/Kuala Lumpur. Saya ada buat penghantaran cod vitamin area Kuala Lumpur dan juga pengeposan seluruh Malaysia

Jika anda mencari Pengedar Sah Shaklee area Setapak/Taman Melati/Kuala Lumpur boleh hubungi saya :)

Semoga Bermanfaat

Jom jadi Ahli Shaklee bersama Saya

Dengan keberkesanan produk dan kualiti yang terjamin, Saya Haryani memerlukan Pengedar bagi setiap pelusuk negeri.

Hubungi saya Haryani 014-7222642 jika berminat untuk menjadi Pengedar. Kehadiran Anda amatlah dialukan.

Pengedar Sah Shaklee Gombak Setia/Taman Melati/Setapak/Kuala Lumpur : Haryani 
sms/whatsapp : 014-7222642 
Instagram/Tiktok : LuvHaryani 
fb : Pengedar Shaklee Taman Melati/Setapak-LuvHaryani 
Shaklee ID : 1073895

1 comment:

  1. Sesiapa yang mencari agen shaklee taman melati boleh hubungi sis haryani ni memang terbaik.

    ReplyDelete

Makanan Yang Mengandungi Magnesium

Magnesium sangat diperlukan pada tubuh manusia Magnesium ini adalah sejenis mineral yang dihasilkan tubuh semulajadi yang lebih kepada tulan...