Tuesday 7 March 2023

Vivix Sales Terbesar Untuk Team iReach

Bulan lepas kami (Team iReach) dapat perkhabaran yang kami sales terbesar untuk Vivix, Syukur

Seronok taw, dia bukan seronok apa..seronok menandakan dah bantu orang lain untuk berikhtiar menjaga kesihatan

Alhamdulillah :)

Vivix Sales Terbesar Untuk Team iReach

Vivix Sales Terbesar Untuk Teaam iReach
Ini antara Vivix last day bulan Februari. Semuanya bertuan

Vivix sebenarnya anti aging cellular. Dalam erti kata lain, pernah tak nampak orang yang berusia tapi ingatannya masih kuat, masih boleh drive manakala pernah tak remaja tapi dah beruban, nampak lebih berusia .. ini ada kaitan dengan sel 

Vivix perbaiki sel. Sel yang tidak sihat, digantikan dengan sel yang baru dan bukannya sel rosak.

Vivix juga membantu melambatkan kepemendekan telomeres

Vivix perbaiki sel

Pengalaman Saya & Vivix Untuk Pemanduan Jauh

Pengalaman Vivix Saya Dengan Pemanduan Jauh
Sebelum PKP, saya banyak drive jauh tanpa dirancang. Means, saya tak rehat dan dalam keadaan saya sepenuhnya tak bersedia huhu/

Jadi, apa yang saya lakukan adalah saya berikhtiar dengan Vivix Shaklee.Saya akan ambil sesudu Vivix sebelum memulakan perjalanan. Yeah taklah ambil masa tu segera rasa segar. TAK! Tapi slow slow kita rasa sendiri badan jadi rasa segar dan bertenaga

Paling kelakar adalah, dah sampai ke destinasi, penumpang boleh sambung tidur. Saya masih lagi bertenaga izinNya Alhamdulillah

Vivix beri tenaga kepada sel kan? :)

Kelebihan Vivix Shaklee

Kelebihan Vivix Shaklee

Semoga Bermanfaat :)

Jom Jadi Ahli Shaklee Bersama Saya

Dengan keberkesanan produk dan kualiti yang terjamin, Saya Haryani memerlukan Pengedar bagi setiap pelusuk negeri.

Hubungi saya, Haryani 014-7222642 jika berminat untuk menjadi Pengedar. Kehadiran Anda amatlah dialukan.

Pengedar Sah Shaklee Gombak Setia/Taman Melati/Setapak/Kuala Lumpur - Haryani
sms/whatsapp : 014-7222642
fb : Pengedar Shaklee Taman Melati/Setapak-LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895

2 comments:

  1. kata org no pain no gain., keep it up., aminn

    ReplyDelete
  2. Woahh tahniah2! Setujuuu, memang best sangat effect Vivix ni 🤩🤩

    ReplyDelete

Makanan Yang Mengandungi Magnesium

Magnesium sangat diperlukan pada tubuh manusia Magnesium ini adalah sejenis mineral yang dihasilkan tubuh semulajadi yang lebih kepada tulan...