Friday 24 February 2023

Blog Mega Shaklee 1.0

Sebenarnya bila saya menulis blog kembali, saya rindu kawan-kawan @ blogger yang lama

Masing-masing ada kreativiti penulisan yang menarik hati

Tapi itulah dia.. diri sendiri tidak konsisten sehinggalah rumah ini terbiar sepi..

Blog Mega Shaklee 1.0

Blog Mega Shaklee 1.0
 HAADIIAHHHH :D begitulah ~D

Namun tiba-tiba, mendapat sahutan dari sideline dalam group Shaklee. Master N & Master Salwa buat contest blog, dengar cerita siapa dapat buat semua dapat hadiah

Sebagai orang yang suka kan hadiah (yelah siapa tak suka? ce kabo hehe) maka saya pun register walaupun hati masa tu rasa boleh commit ke tak.. boleh saya kata dalam hati 50 50 (tutup muka)

Tapi bila come back, serasa ada tanggungjawab pula dengan blog LuvHaryani ni

Bukannya tak pernah close sale, dulu paling banyak adalah Shaklee Enfuselle Eye Treatment, Alhamdulillah :)

Review Blog Mega Shaklee 1.0

Target awal saya nak hadiah hahahah tapi bila buat rindu. Jadi jika perasan saya berselang seli entry update juga walaupun bukan task. Selang seli sebab nak kumpul balik list blogwalking

Argh.. rindu kawan-kawan yang dulu. List dulu hilang dengan formatnya laptop. Apa khabar kah kalian? Dalam menyinggah tu saya banyak dapat ilmu, baca beberapa personaliti penulisan yang berbeza, terima kasih kalian. Allah sebaik-baik pemberi balasan kebaikan

Bagi diri saya utama, ia mengingatkan kembali tanggungjawab saya. Yelah kan banyak medsos di guna pakai untuk business, kenapa pinggirkan kamu blog (imaginasiku = sepak pasir)

Dalam masa sama, dengan adanya program ni, luas pergaulan antara sesama sidelines group besar. mana taknya, kena contact nama atas nama bawah untuk kita sama-sama siapkan bersama. Nak bina rangkaian kan, nak naikkan blog kembali kan? Insyaa Allah :)

Kenapa Nak Lagi #BlogMegaShaklee2.0

Nak Blog Mega Shaklee 2.0
Kerana kejayaan itu manis dan indah!

Sebab utamanya saya tunjukkan komitmen dan dapat hadiah Nutriferon :D Alhamdulillah. Terima kasih Master N dan Master Salwa

Keduanya, saya benar-benar nak aktifkan blog LuvHaryani Insyaa Allah, Alhamdulillah sehingga kini saya aktif di fb, instagram dan tiktok, setiap hari ada contentnya Allah izinkan, Alhamdulillah. Mahu blog LuvHaryani juga begitu :)

Ketiga, saya ada target 2023, Moga Allah permudahkan izinNya Insyaa Allah

Together We Achieve

#blogmegashaklee #shakleethrive23 #shakleetriumph23 #pengedarshakleekualalumpur

Semoga Bermanfaat!

Jom jadi Ahli Shaklee bersama Saya

Dengan keberkesanan produk dan kualiti yang terjamin, Saya Haryani memerlukan Pengedar bagi setiap pelusuk negeri.

Hubungi saya Haryani, 014-7222642 jika berminat untuk menjadi Pengedar. Kehadiran Anda amatlah dialukan

Pengedar Sah Shaklee Gombak Setia/Taman Melati/Setapak/Kuala Lumpur : Haryani
sms/whatsapp : 014-7222642
fb : Pengedar Shaklee Taman Melati/Setapak-LuvHaryani
Instagram/Tiktok : LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895

6 comments:

  1. good luck semoga berjaya dan dapat hadiah., hehe

    ReplyDelete
  2. Insya AlLah sahabat. Gudluck. Jom sama2 kita. Jumpa hendaknya di Blog Mega 2.0 lagi nanti.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah. Syukur sangat kan dapat join project ni! Good luck dear. Sama-sama kita.

    ReplyDelete

Makanan Yang Mengandungi Magnesium

Magnesium sangat diperlukan pada tubuh manusia Magnesium ini adalah sejenis mineral yang dihasilkan tubuh semulajadi yang lebih kepada tulan...