Tuesday 12 December 2017

Ibu Hamil Cergas Bertenaga Dengan Set Ibu Hamil Shaklee

Vitamin bukanlah ubat

Vitamin bantu untuk lengkapkan nutrient yang tiada atau hilang pada tubuh

Nutrisi lengkap mempengaruhi tahap kesihatan dan kecergasan Ibu Hamil juga kan!

Ibu Hamil Cergas Bertenaga Dengan Set Ibu Hamil Shaklee


Ibu Hamil Cergas Bertenaga Dengan Set Ibu Hamil Shaklee

Assalamualaikum. Nama saya Fitriyatul Asyiqin binti Mohd Rudin. Berumur 29 tahun dan mempunyai 2 orang anak.

Pengalaman saya sepanjang mengamalkan Set Hamil Shaklee sepanjang tempoh kehamilan anak ke 2 saya sangat berbeza berbanding anak sulung saya yang mana masa anak sulung saya mengambil supplement lain.

Sepanjang kehamilan anak ke 2 saya Alhamdulillah saya tiada masalah yang besar HB cantik cuma alahan je ada tapi berbeza anak sulung dulu yang mana rahim saya lemah dan terpaksa disuntik ubat kuatkan rahim sejak kandungan berusia 5 bulan dan saya mengalami bleeding sepanjang kehamilan.Aktiviti saya juga terpaksa dikurangkan kerana terpaksa berehat dikatil atas nasihat doktor pakar sakit puan.

Alhamdulillah sepanjang kehamilan ke 2 saya mengambil fullset Set Hamil Shaklee yang mana mengandungi ESP, Vitalea Multivitamin, B Complex, Ostematrix, Vitamin C dan juga Omega Guard. Ianya banyak membantu saya kekal cergas sepanjang 41 minggu usia kehamilan saya. Dan ESP dalam Set Hamil juga membantu untuk kesihatan dan kuatkan rahim.

Sehingga ke saat akhir kehamilan saya yang ke 2 ini masih mampu memandu keretaa sendiri menghantar dan ambil anak dari sekolah. Sangat berbeza berbanding kandungan pertama dulu yang mana saya rasa ketika kehamilan ke 2 ini saya lebih cergas dan bertenaga

Dan berat badan saya ketika hamil kali ke 2 ini sangatlah berbeza dengan yang pertama. Yang pertama dulu hampir mencecah 90kg tapi kali ke 2 ini tak sampai pun 80kg.

Dan Alhamdulillah sangat anak ke 2 ini tiada masalah jaundice. Saya kategori darah O positif yang mana selalunya dimomokkan tak boleh elak dari masalah jaundice nih. Masa anak sulung saya dulu trauma rasanya hampir sebulan jaundice tak hilang sampailah nak cucuk sebulan baru turun jaundicenya.

Alhamdulillah syukur Ya ALLAH. Dan kalini saya sedang berpantang dan mengamalkan fullset Set Berpantang Shaklee pula

Inilah Shaklee Effect saya.

credit : Supermom Shaklee

Set Ibu Hamil Shaklee


Set Ibu Hamil @ Ibu Mengandung Shaklee

  • ESP
ESP membantu perkembangan sel tubuh bayi dalam kandungan, membina placenta dan sel tubuh bayi juga mencantikkan kulit Ibu dan bayi
  • Vitalea
Melengkapkan kekurangan nutrient Ibu Hamil yang banyak diserap oleh bayi juga mengelakkan masalah anemia dan kekurangan sel darah merah. Mengurangkan risiko bayi pramatang dan masalah bayi kurang berat badan 
  • OsteMatrix
Menyokong bekalan kalsium dalam tubuh, pembentukan tulang, sistem saraf, otot dan hati yang sihat, mencegah masalah kekejangan atau simpul biawak
  • B Complex
Lengkap dengan asid folik dan 8 Vitamin B yang sangat penting untuk saraf. Melindungi bayi dari kecacatan saraf tunjang dan menghalang ibu dari risiko kanser dan strok
  • Vitamin C
Membantu menguatkan sistem imun tubuh. Mengurangkan risiko demam juga selsema
  • Omega Guard
Mengandungi DHA & EPA untuk perkembangan otak dan bayi dalam kandungan.

Semoga Bermanfaat! :)


Anda Berminat Dengan Set Hamil Shaklee?


Klik Di Sini Untuk Pesan Sekarang

ATAU

Daftar Ahli Shaklee Untuk Makan Sendiri Bagi Penjimatan Berganda

Dengan keberkesanan produk dan kualiti yang terjamin, Saya memerlukan Pengedar bagi setiap pelusuk negeri.

Hubungi saya, Ani Haryani 014-7222642 jika berminat untuk menjadi Pengedar. Kehadiran Anda amatlah dialukan.

Pengedar Shaklee Kuala Lumpur : Ani Haryani
sms/whatsapp : 014-7222642
fb@Instagram : LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895

"Do What You Love"

No comments:

Post a Comment

Makanan Yang Mengandungi Magnesium

Magnesium sangat diperlukan pada tubuh manusia Magnesium ini adalah sejenis mineral yang dihasilkan tubuh semulajadi yang lebih kepada tulan...