Sunday 16 July 2023

Kerja Bisnes Online Dari Rumah

Sejujurnya, saya sangat mengimpikan kerja dari rumah

Bila dapat je peluang ha terus kerja dari rumah

Itulah yang saya impikan :)

Kerja Bisnes Online Dari Rumah

Kerja Bisnes Online Dari Rumah

Untuk bekerja dari rumah sebenarnya memerlukan disiplin, istiqamah dan komitmen yang tinggi.

Kenapa saya nak sangat bekerja dari rumah? kerana saya nak masa bersama family. Walau masih belum berkahwin, saya ada masa untuk Mak Ayah saya, menjadi supir mereka hihi, menjaga mereka sambil boleh berbisnes kerja dari rumah :)

Bagi saya ianya hadiah terindah sebab boleh melihat gelak tawa, sakit sihat, mengusik  bersama mereka. Best saya tak perlu minta cuti bila nak keluar ke mana-mana. Kebebasan tu ada :)

Sebelum saya decide nak berbisnes dari rumah, saya ada bertanya pendapat Mama terlebih dahulu dan istikharah. Maka disinilah saya sekarang :)

Bisnes Pilihan Saya Adalah Bisnes Shaklee


Unik bersama Shaklee ni sebab saya bukan mengenali Shaklee daripada produknya. Kebiasaan, orang akan memilih untuk berbisnes sebab merasai shaklee effect kan? Tapi saya tidak! Saya terus buat bisnes shaklee dengan tulisan masa tu di facebook "Saya Jual Shaklee". Sebab Shaklee ni dah well known, jadi kenalan rapat terus beli dan ada yang pm dan sebagainya. Bonus pertama Shaklee adalah RM 200 lebih. Untung saya tak kira sebab baru berbisnes masa tu (tutup muka). Atas izin Allah sehingga kini, saya konsisten pemegang bonus Shaklee setiap bulan. Alhamdulillah 


Purata Pendapatan Shaklee
Purata pendapatan, ini minimum.. Shaklee unlimited income ;)

Kelebihan Berbisnes Shaklee


Kelebihan Berbisnes Shaklee
  • Bonus bulanan unlimited yang dibayar pada setiap pertengahan bulan (Best kan duit masuk tengah bulan ^_^. Shaklee ada 9 bonus tak termasuk untung runcit)
  • Peluang dapat car bonus setiap bulan. Shaklee tak bagi kereta sebiji, tapi once dah dapat (memenuhi t&c) akan dapat bonus dalam bentuk duit setiap bulan. Paling minimum untuk car bonus adalah RM 500, paling maksimum tiada had. Terpulanglah untuk car bonus tu nak bayar ptptn ke, bagi parents ke, saving untuk Tabung Haji atau travel dan sebagainya. 
  • Peluang menyertai Shaklee Convention setiap tahun. Trip Shaklee juga ditaja sepenuhnya dan dapat duit poket taw ikut negara yang kita kunjungi. Shaklee adalah satu-satunya company yang kita boleh bawa keluarga seramai mungkin dengan syarat memenuhi points. Trip Shaklee ada untuk travel dan ada juga umrah ditaja sepenuhnya :)
  • Sistem Shaklee yang patuh syariah. Dalam Shaklee tiada untung atas angin. Siapa buat dia dapat. Malah, downline boleh pintas income dan rank Upline. 
  •  Produk yang selamat, berkesan dan semulajadi. Shaklee satu-satunya company yang ada Landmark Studies yang menujukkan vitamin Shaklee baik diambil pada jangka masa pendek dan juga jangka masa panjang.
  • Kita di bawah Team iReach Family, iaitu Masters no 1 Malaysia dan mempunyai business tools yang lengkap
iReach Family
Team iReach

Jom kerja bisnes online dari rumah bersama Saya :)

Semoga Bermanfaat!

Jom Jadi Ahli Shaklee Bersama Saya

Dengan keberkesanan produk dan kualiti yang terjamin, Saya Haryani memerlukan Pengedar bagi setiap pelusuk negeri.

Hubungi saya, Haryani 014-7222642 jika berminat untuk menjadi Pengedar. Kehadiran Anda amatlah dialukan,

Pengedar Sah Shaklee Gombak Setia/Taman Melati/Setapak/Kuala Lumpur : Haryani
sms/whatsapp : 014-7222642
Instagram/Tiktok : LuvHaryani
Fb : Pengedar Sah Shaklee Taman Melati/Setapak-LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895

No comments:

Post a Comment

Makanan Yang Mengandungi Magnesium

Magnesium sangat diperlukan pada tubuh manusia Magnesium ini adalah sejenis mineral yang dihasilkan tubuh semulajadi yang lebih kepada tulan...