Thursday 30 May 2019

Anak Dara Raya Starter Pack

Kisahnya, mudah terhibur (tutup muka)

Lalu, teringat andai diri sendiri bagaimana..

Suasana di Hari Raya! :)

Gegadis Starter Pack

Anak dara raya starter pack
Sebab saya pun gegadis/wanita/perempuan makanya..di pagi hari raya (walaupun "malaih" nak beli baju raya tahun ni),tetap dalam hati kata nak nampak cantik di pagi Raya hihi

Dan dah memang set dalam minda hari raya adalah pakaian sesimple yang mungkin sebab gambar di atas. 

Hakikat yang tak dapat dinafikan hihi. Betul kan? Mana mahu lari? benarlah orang kata ke mana pun anak dara pergi, ke dapur jua dia pergi (ada ke? hihi) halah..halah, buat faham jelah!

Suasana Hari Raya

Kebiasaan, benarlah adanya adat kunjung mengunjung. Dan sejujurnya saya mudah bercoleteh dengan family. kawan-kawan yang rapat. mulut ni ringan nak borak

Namun andai yang jarang jumpa saya akan krik krik (tak taw nak mula dari mana) penyegan ke? eh! begitulah, dan saya suka main air. dan hakikat ke mana saya pergi dihari raya, sinki itu tidak lekang melainkan tuan rumah halang sepenuh jiwa (tutup muka)

Kadang-kadang tak sampai hati taw, tuan rumah dah penat masak, takkan lah pinggan mangkuk kita datang, depa nak kena basuh, nanti tetamu lagi lain datang bersilih ganti

Di rumah pula anak sulung. Saya ada seorang adik lelaki, dua perempuan. Ha.. bersiap siaga lah! hee

Senyum mengenangkan suasana Hari Raya Alhamdulillah

Hari Raya Tak Nak Kalah!

Walaupun comot mungkin, walaupun mungkin tidak di pandang , walaupun beraya muka tutup separuh tetap saya tahu ada hari yang mungkin dengan gegadis sahaja, sepupu sahaja..nak nampak glowing please!

Maka mari pakai Serum Youth hari-hari!

Youth Serum
Serum ni best taw! Dalam banyak-banyak serum yang pernah saya pakai, ini yang paling terbaik! (bukan omong kosong!)

Youth Activating Serum ni ada 10x ganda bahan-bahan aktif untuk permulaan kepada langkah pembaharuan sel kritikal. Ada campuran vitamin, polifenol dan Youth Complex bagi menggalakkan penghasilan kolagen dan pembaharuan kepada sel kulit. Kulit jadi lebih muda dan kerserian pun terunggul!

Bahan-bahan utamanya adalah Youth Complex dengan Apple Cell, Lotus Jopanicus, Vitamin A berkapsul

Nak tengok fungsi setiap produk Youth Complex beserta testimoni Youth di sini 

Jangan lupa vitamin! Ikhtiar sihat, cergas bertenaga di Hari Raya, insyaa Allah!

Semoga Bermanfaat! :)

Anda Berminat Dengan Youth Activating Serum?

Klik Di Sini Untuk Pesan Sekarang
ATAU
Daftar Ahli Shaklee Untuk Makan Sendiri Bagi Penjimatan Berganda
Dengan keberkesanan produk dan kualiti yang terjamin, Saya memerlukan Pengedar bagi setiap pelusuk negeri.

Hubungi saya, Ani Haryani 014-7222642 jika berminat untuk menjadi Pengedar. Kehadiran Anda amatlah dialukan.

Pengedar Shaklee Kuala Lumpur : Ani Haryani
sms/whatsapp : 014-7222642
fb@Instagram : LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895
"Do what you love"

No comments:

Post a Comment

Makanan Yang Mengandungi Magnesium

Magnesium sangat diperlukan pada tubuh manusia Magnesium ini adalah sejenis mineral yang dihasilkan tubuh semulajadi yang lebih kepada tulan...