Monday 26 March 2018

Vivix : Produk Pertama Shaklee Yang Saya Jatuh Hati

Sebenarnya, cinta pertama saya dengan Shaklee bukanlah saya guna ke apa, tapi saya nak cari income, tiba-tiba dorongnya ke Shaklee

Maka since dari itu, tonggang terbalik tetap berdiri dengan Shaklee

Saya faham bila kita nak jatuh cinta dengan sesuatu produk, kita guna, kita sendiri rasa kesannya 

Vivix Produk Pertama Saya Jatuh Hati!


Vivix Produk Pertama Shaklee Yang Saya Jatuh Hati

Detiknya apabila saya pergi kelas Shaklee, Nutritionist cerita tentang Vivix,ada kebaikannya, kajian Vivix, terus balik dah nekad nak sua pada mama, satu hari kena bagi mama rasa!

Mama consume dulu, nampak bertenaga, skin getting better, pastu ramai kata tak seperti usia sebenar mama

Rentetan dari itu, mama kata kau amiklah, kang mak lagi cantik dari anak

Satu saya suka ambil Vivix bukanlah untuk cantik tapi untuk ikhtiar kesihatan

Vivix sel yang tidak sihat diganti dengan sel yang baru dan bukannya sel rosak

Sel sihat, insyaa ALLAH tubuh sihat kan?

Kelebihan Vivix Shaklee


Kelebihan Vivix Shaklee

Testimoni Vivix Shaklee


Testimoni Vivix Untuk Berhenti Merokok


Testimoni Vivix Untuk Tiroid

Testimoni Vivix Untuk Cantik

Semoga Bermanfaat! :)


Anda Berminat Dengan Vivix Shaklee ?

Klik Di Sini Untuk Pesan Sekarang
ATAU
Daftar Ahli Shaklee Untuk Makan Sendiri Bagi Penjimatan Berganda

Dengan keberkesanan produk dan kualiti yang terjamin, Saya memerlukan Pengedar bagi setiap pelusuk negeri

Hubungi saya, Ani Haryani 014-7222642 jika berminat untuk menjadi Pengedar. Kehadiran Anda amatlah dialukan.

Pengedar Shaklee Kuala Lumpur : Ani Haryani 
sms/whatsapp :014-7222642
fb@Instagram : LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895

"Do What You Love"

No comments:

Post a Comment

Makanan Yang Mengandungi Magnesium

Magnesium sangat diperlukan pada tubuh manusia Magnesium ini adalah sejenis mineral yang dihasilkan tubuh semulajadi yang lebih kepada tulan...