Monday 26 March 2018

Menghargai

Entri tentang kata luahan pagi di facebook

Sekarang, kita kongsi di blog lah

Tulisan juga satu hari akan jadi memori, biar ia sentiasa segar..

Terima kasih ALLAH

Menghargai


Langit Pagi Wangsa Maju 2018

Dalam hidup, saya sangat menghargai orang-orang yang berada di sekeliling saya. Saya beruntung dapat mereka!

Saya juga sangat mencintai diri saya, menghargai diri saya, jadi saya memilih untuk menjadi cantik pada pandangan diri sendiri

Mujur adanya fb memories, blog. Ia membantu ilmu tu melekat you alls

Hidup ni sentiasa penuh hikmah dan kasih sayang ALLAH, always, betapa baiknya ALLAH

Insyaa ALLAH, tiada sikit pun saya sesal, malah saya tahu ia penguat kepada diri saya malah untuk jadi lebih cantik ikut acuanNYA

Jika dalam tempoh itu saya mampu hadap, mampu berdiri..makanya tiada mustahil jika saya mahu mencapai impian dengan izinNYA

ALLAH Maha Baik, ALLAH sentiasa bersama hambaNYA

Nikmatkan bila kita tahu ALLAH sentiasa bersama kita?

Moga redhaNYA kita cari.. insyaa ALLAH

Sebaik-baik manusia, manusia memberi manfaat, insyaa ALLAH

Zikirlah memujiNYA

SubhanALLAH
Alhamdulillah
ALLAHU Akbar


Semoga Bermanfaat! :)


Daftar Ahli Shaklee Untuk Makan Sendiri Bagi Penjimatan Berganda

Dengan keberkesanan produk dan kualiti yang terjamin, Saya memerlukan Pengedar bagi setiap pelusuk negeri

Hubungi saya, Ani Haryani 014-7222642 jika berminat untuk menjadi Pengedar. Kehadiran Anda amatlah dialukan.

Pengedar Shaklee Kuala Lumpur : Ani Haryani
sms/whaatsapp : 014-7222642
fb@Instagram : LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895

"Do What You Love"

No comments:

Post a Comment

Makanan Yang Mengandungi Magnesium

Magnesium sangat diperlukan pada tubuh manusia Magnesium ini adalah sejenis mineral yang dihasilkan tubuh semulajadi yang lebih kepada tulan...