Saturday 16 February 2019

SOHO Saya!

SOHO? Apakah itu?

SOHO nama singkatan kepada small office home office

SOHO di rumah :)

Inilah SOHO Saya!

SOHO saya!
Simple saja. Tapi SOHO lah tempat kerja saya dirumah

Disinilah saya buat kerja-kerja blog dan kerja-kerja yang melibatkan penggunaan komputer

Andai penggunaan handphone untuk urusan business di rumah, saya lebih suka di dalam bilik, duduk atas lantai bersama meja kecil, selesa sangat hehe

Ada satu rak khas juga disediakan untuk letak buku dan fail Shaklee

Penting ke SOHO dirumah? Bagi saya untuk orang berbusiness dirumah ianya penting!

Bila pandang je SOHO ok blog, hutang entry (ingat)..oh tak blogwalking lagi, email customers tips oh sekian sekian

Lain orang lain cara, tapi andai bermanfaat ambillah :) Satu panduan bagi yang bekerja di rumah, hari biasa buat seperti hari-hari bekerja maksudnya kat sini, macam mana waktu bersiap untuk pergi kerja begitulah perlu bersiap. Waktu punch card bekerja tu, berlari-lari kejar jika rasa dah lambat : tak nak merah, masa tu juga kena kejar duduk ada di SOHO

SOHO ni ada satu tanggungjawab untuk kita langsaikan pekerjaan

Semoga Bermanfaat!

Daftar Ahli Shaklee Untuk Makan Sendiri Bagi Penjimatan Berganda
Dengan keberkesanan produk dan kualiti yang terjamin, Saya memerlukan Pengedar bagi setiap pelusuk negeri.

Hubungi saya, Ani Haryani 014-7222642 jika berminat untuk menjadi Pengedar. Kehadiran Anda amatlah dialukan.

Pengedar Shaklee Kuala Lumpur : Ani Haryani
sms/whatsapp : 014-7222642
fb@Instagram : LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895
"Do what you love"

2 comments:

  1. ada SOHO lebih mudah untuk melaksanakan kerja kerja seharian

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju! Ia mengingatkan ada kerja yang perlu dibuat. office kecil ~

      Delete

Makanan Yang Mengandungi Magnesium

Magnesium sangat diperlukan pada tubuh manusia Magnesium ini adalah sejenis mineral yang dihasilkan tubuh semulajadi yang lebih kepada tulan...