Monday 5 February 2018

Business Leader National Conference Shaklee 2018

Baru-baru ini telah diadakan BLNC bagi para leader Shaklee

Bestnya, di dalam ni pelbagai info menarik, apa yang Shaklee ingin lakukan, startegi juga forum khas untuk para leader Shaklee

Shaklee sangat menjaga leadernya kan?

 

BLNC di Sunway Pyramid Convention Center 2018


Sampai je kami di sana, terus diberi vitamin untuk Para Leadernya.

Harus tahu, breakfast, lunch dan selepas habis program turut disediakan makanan 

Conference start dari pukul 10 pagi - 4.30 petang

Gambar di Business Leader National Conference 

 

Shaklee Business Leader National Conference 2018
 Gelombang tsunami biru, lautan biru :)

Saya bersama Kak Kep (Upline Saya ) dalam business Shaklee
 Saya bersama Kak Kep! Sungguh sayang kak kep, terima kasih ALLAH

Kak Kep, Saya & Master Lyna
Guru2 saya. Uplines saya

Apabila kita nak berjaya, kita kena berusaha kan? Jangan tunggu tapi gerak-gerak dan gerak. Jom dengan Legasi Ankabut, kita sama-sama menjana income.Insyaa ALLAH
 

Semoga Bermanfaat! :)


Daftar Ahli Shaklee Untuk Makan Sendiri Bagi Penjimatan Berganda

Dengan keberkesanan produk dan kualiti terjamin, Saya memerlukan Pengedar bagi setiap pelusuk negeri

Hubungi saya, Ani Haryani 014-7222642 jika berminat untuk menjadi Pengedar. Kehadiran Anda amatlah dialukan.

Pengedar Shaklee Kuala Lumpur : Ani Haryani
sms/whatsapp : 014-7222642
fb@Instagram : LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895

"Do What You Love"

No comments:

Post a Comment

Makanan Yang Mengandungi Magnesium

Magnesium sangat diperlukan pada tubuh manusia Magnesium ini adalah sejenis mineral yang dihasilkan tubuh semulajadi yang lebih kepada tulan...